  • 1. Data: 2018-02-28 16:52:21
    Temat: PP - Dla mnie to zagadka
    Od: Majka <k...@g...com>

    Cześć,
    uprzejmie poproszę Was o pomoc.
    Mam w domu komputer z WIN7 (64). (Lenovo T430/i5/8RAM jeśli te dane mają znaczenie)
    Na tym komputerze OFFICE2007, w tym POWERPOINT2007.
    Z POWERPOINT (PP) mam pewien problem, którego nie ma na innych komputerach w pracy,
    wyposażonych w WIN10 i POWERPOINT2016.
    Moje pytania są następujące:

    1. Czy mogę na moim komputerze "doinstalować" _tylko_sam_ Powerpoint2016?
    2. Czy muszę najpierw odinstalować PP2007?
    3. Czy konieczne będzie usunięcie/odinstalowanie całego Office2007 i instalowanie od
    nowa Office2016?
    4. Czy mogę PP2016 (lub całego Office2016) "wgrać" do mojego komputera bez usuwania
    programów2007? Czyli "nadpisać"?
    5. Czy dla instalowania PP2016 lub Office 2016 ma znaczenie, że jest u mnie WIN7?

    Jak to zrobić dobrze, mądrze, unikając problemów?
    Programy alternatywne (Staroffice lub podobne) nie wchodzą w grę - tylko MS Office,
    tylko Powerpoint.

    Pozdrawiam,
    Majka

  • 2. Data: 2018-02-28 17:06:02
    Temat: Re: PP - Dla mnie to zagadka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-28 o 16:52, Majka pisze:
    > Cześć,
    > uprzejmie poproszę Was o pomoc.
    > Mam w domu komputer z WIN7 (64). (Lenovo T430/i5/8RAM jeśli te dane mają znaczenie)
    Dotąd jest ok, dalej to już nie ta grupa.:-)
    Ale pewnie odpowiedzi poza zmianą zasilacza się pojawią.

    Występuje sam PowerPoint? To nie jest cały pakiet Office?

    Robert

  • 3. Data: 2018-03-01 15:10:38
    Od: ń <ń@ń.ń>

    To jest grupa o sprzęcie (hardware), a nie o oprogramowaniu (software).
    Poszukaj grupy ms office lub grupy ms winnt.

    -----