  • 1. Data: 2017-01-05 13:22:40
    Temat: PROBLEM Z ISKRĄ HONDA CR 125 1997r
    Od: tomek76 <tomekhelik@_NOSPAM_o2.pl>

    witam mam problem z motorem takim jak honda cr 125,tak więc honda straciła
    iskre po 500m jechałem do kuzyna i już nie wróciłem przypchałem odkręciłem
    świece i zauważyłem że nie daje iskry tak więc pytanie co mogło się zepsuć
    cewka i moduł na pewno nie bo sprawdzałem na innym z takiego samego
    motoru,proszę o pomoc i dzięki za wszyskie rady

  • 2. Data: 2017-01-05 14:37:01
    Temat: Re: PROBLEM Z ISKRĄ HONDA CR 125 1997r
    Od: tomek76 <tomekhelik@_NOSPAM_o2.pl>

    tomek76 napisal

  • 3. Data: 2017-01-05 19:01:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 13:22, tomek76 pisze:
    > dzięki za wszyskie rady

    Potrzebujesz korepetycji z języka polskiego.
    W przeciwnym wypadku grozi ci pozostanie w tej samej klasie na drugi rok.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 4. Data: 2017-01-05 19:40:20
    Od: tomek76 <tomekhelik@_NOSPAM_o2.pl>

    stary ja nie chce pouczenia tylko pomocy w naprawie

  • 5. Data: 2017-01-05 20:10:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    tomek76 wrote:

    > stary ja nie chce pouczenia tylko pomocy w naprawie

    to jedź do warsztatu

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2017-01-05 23:33:42
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.01.2017 o 19:40, tomek76 pisze:
    > stary ja nie chce pouczenia tylko pomocy w naprawie

    to napisz jeszcze raz, kopiuj - wklej wystarczy, nie musisz poprawiać
    gramatyki

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 7. Data: 2017-01-07 07:21:30
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 19:01, Akarm pisze:
    > Potrzebujesz korepetycji z języka polskiego.
    > W przeciwnym wypadku grozi ci pozostanie w tej samej klasie na drugi rok.
    Chyba na trzeci rok?

  • 8. Data: 2017-01-07 13:02:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 07:21, N1 pisze:
    > Chyba na trzeci rok?
    Racja. Powinienem napisać "na kolejny rok". :)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl