  • 1. Data: 2014-02-26 16:33:02
    Temat: Pa, pa!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czas zwinąć zabawki do usenetu. Za kilka dni planowane sprzątanie. Nic
    tu już prawie nie ma, połowa tematów to zaczepki psychopatów, którzy to
    ostatnie pseudoanonimowe miejsce jakoś sobie upatrzyli. Było fajnie, ale
    minęło, trochę może szkoda, ale czasu szkoda jeszcze bardziej. Wielu
    ciekawych ludzi stąd można znaleźć w innych miejscach, wiele tutejszych
    pierdoł przepadło w czeluściach sieci, w tym słynni czyściciele grupy
    bliźniaczej, którzy skutecznie wyczyścili wszystko. Próbują dziś działać
    na własnych podwórkach, z równym skutkiem :)

    Na koniec zapraszam dla odmiany na swój kanał filmowy, gdzie powstało
    już kilka komercyjnych pozycji na temat foto, a będzie ich z pewnością
    przybywać. Bowiem oprócz czczego gadania lubię też czasem coś zrobić :)
    https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos

    Tak na marginesie, zabawa w film jest o wiele ciekawsza od zabawy w
    zdjęcia. Ale to już ntg.

    No, hejterzy - ostatnia szansa mi nawsuwać. Nie zawiedźcie! :)

    --
    pozdrawia Adam
    /odkąd wiem, że mogę, nie muszę. Odwrotnie też działa, ale jest mniej

  • 2. Data: 2014-02-26 16:47:42
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > czyściciele grupy bliźniaczej, którzy skutecznie wyczyścili wszystko.
    > Próbują dziś działać na własnych podwórkach, z równym skutkiem :)

    Ha! A mówiłem żebyś założył sobie KillFila, to nie, nie i nie. :))

    Jak chcesz, to mogę jeszcze podesłać listę "Tych klientów
    (pacjentów) nie obsługujemy" i życie staje się prostsze - na tym to
    właśnie polega. Nie ma tu żadnych spraw osobistych, chodzi jedynie o to,
    żeby nie tracić ograniczonych zasobów (czasu) do czytania Internetu od
    pierwszej do ostatniej strony. Jest to niemożliwe, a więc nie dokonując
    żadnej selekcji skazujemy się na niską wartość średniej.

    To druga taka deklaracja od czasu Marka Wyszomirskiego i równa
    strata by była.

    Tyle na szybko, bo właśnie wychodzę...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2014-02-26 17:26:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 16:47, Mariusz [mr.] pisze:
    > To druga taka deklaracja od czasu Marka Wyszomirskiego i równa
    > strata by była.

    Wtedy to jeszcze się działo, dziś już naprawdę niewiele tu słychać.
    Pewnie rzucę sobie okiem czasem, ale już bez klienta, googlem.
    Akurat matołki najmniej mi przeszkadzają, po prostu forma się
    wyeksploatowała - i ogólna, i moja. Acz jak widzę, kilka grup jeszcze
    żyje i ma się dobrze.

    --
    pozdrawia Adam
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/

  • 4. Data: 2014-02-26 17:56:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > Akurat matołki najmniej mi przeszkadzają, po prostu forma się
    > wyeksploatowała - i ogólna, i moja. Acz jak widzę, kilka grup jeszcze

    najgorsze ze teraz to tutaj nawet sie nie ma z kim pokłucić.

  • 5. Data: 2014-02-26 17:58:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > :) https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos
    >
    > Tak na marginesie, zabawa w film jest o wiele ciekawsza od zabawy w

    masz rację ale jest znacznie bardziej pracochłonna.

    tak swoja drogą to musze w końcu uruchomić tego mojego quadrakoptera i coś
    pofilmować w okolicy...:)

    choć już zaczynam stroic hexe :)

  • 6. Data: 2014-02-26 19:10:51
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > po prostu forma się wyeksploatowała

    Wlasnie. Jak nie ma reklam i nie mozna ustawic animowanego awatara i
    sygnaturki w HTML z obrazkiem na pol ekranu to sie takie "forum" jak
    usenet nie nadaje do czytania ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-02-26 19:31:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 19:10, mr misio pisze:
    > Wlasnie. Jak nie ma reklam i nie mozna ustawic animowanego awatara i
    > sygnaturki w HTML z obrazkiem na pol ekranu to sie takie "forum" jak
    > usenet nie nadaje do czytania ;D

    Dokładnie :)
    A tak serio, to właśnie formy w sensie układu graficznego, najbardziej
    brakuje na forach. Do tego jeszcze kretyński trend kaflowy, gdzie już w
    ogóle jeden wpis to jeden ekran w HD...

    --
    pozdrawia Adam
    /pochowajcie mnie na Wawelu, może być w krypcie Wazów/

  • 8. Data: 2014-02-26 19:32:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 17:58, Marek Dyjor pisze:

    > masz rację ale jest znacznie bardziej pracochłonna.

    No niestety, tu bez mecenatu trudniej.

    > tak swoja drogą to musze w końcu uruchomić tego mojego quadrakoptera i
    > coś pofilmować w okolicy...:)

    Ano, koniecznie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /porozmawiałbym o wpływie yao na klesyndrony prostopadłe, ale nie mam z

  • 9. Data: 2014-02-26 20:16:16
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 26.02.2014, o godzinie 16.33.02, na pl.rec.foto.cyfrowa, Janko
    Muzykant napisał(a):

> [...]
    > zdjęcia. Ale to już ntg.
    >
    > No, hejterzy - ostatnia szansa mi nawsuwać. Nie zawiedźcie! :)

    Głupi jesteś?! ODBIŁO CI?! Co Ty myślisz, że będę Cię na forum Olka
    śledził?!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 10. Data: 2014-02-26 22:01:58
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Wtedy to jeszcze się działo, dziś już naprawdę niewiele tu słychać.

    No, to były jeszcze czasy odkrywania nowych, cyfrowych możliwości...

    > Akurat matołki najmniej mi przeszkadzają,

    Gadanie... ;) Przecież widzę jak się z nimi wdajesz w gadkę. A
    mózg to nie komp - nie można go włączać/wyłączać na żądanie, więc raz
    zniżając się do poziomu jakiegoś chama lub imbecyla główka pracuje
    dalej, nawet po odstawieniu, traci się na to czas i energię, przez co
    przychodzi wyczerpanie oraz pozostające z nami na dłużej zniechęcające
    wrażenie dyskutowania ze ścianą.

    Kiedy więc może przyjść czas napisać np. o nowej metodzie ostrzenia
    "na Janka Muzykanta"? (nb. nie zalecam - moja lepsza. ;)

    KillFile to jest naprawdę element higieny umysłowej, tylko do tej
    pory myślałem, że jej nie przestrzegasz, bo (np. w celach pozn
    awczych)
    autentycznie lubisz pobierać te próbki z szamba...

    [...]
    > Acz jak widzę, kilka grup jeszcze żyje i ma się dobrze.

    Taaa... Niedawno pierwszy raz wszedłem na grupę muzyczną -
    potrzebuję zsyntezować kilka sampli do testowania kolumn, a tam jedna
    zbiorowa masakra gimbusów... :)

    BTW: Może ktoś podpowie jakieś dobre forum syntezatorowców?
    (znaczy nie tyle dobre, co liczne, żeby jedną osobę skusiło stworzenie
    tych sampli dla siebie i światowej sławy. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]