  • 1. Data: 2019-05-13 14:03:04
    Temat: Padł Radeon 9 270X (Asus) - co w zamian?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Się umarło jakiejś pamięci?
    Da się wymienić pamięć czy lepiej od razu kartę?

    Co z obecnie produkowanych ma zbliżone osiągi (Radeon albo nVidia, w sumie bez
    znaczenia)?

  • 2. Data: 2019-05-13 20:42:09
    Temat: Re: Padł Radeon 9 270X (Asus) - co w zamian?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 May 2019 14:03:04 +0200
    doszła do mnie wiadomość <m...@4...com>
    od "r...@k...pl" <r...@k...pl> :
    >Się umarło jakiejś pamięci?
    >Da się wymienić pamięć czy lepiej od razu kartę?
    >
    >Co z obecnie produkowanych ma zbliżone osiągi (Radeon albo nVidia, w sumie bez
    >znaczenia)?

    Ta karta jest chyba ostatnim modelem działającym z Win XP, to w zasadzie "odnowiony"
    Radeon HD7870, jeśli potrzebna praca pod XP, to pozostaje kupno taliej karty na
    aukcjach.
    Z nowszych to bym brał co najmniej rx560(w zasadzie tek samo szybki, ale
    energooszczędny)
    lub GeForce 1060 6GiB(sporo szybszy).

  • 3. Data: 2019-05-13 21:28:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.05.2019 o 14:03, r...@k...pl pisze:
    > Się umarło jakiejś pamięci?
    > Da się wymienić pamięć czy lepiej od razu kartę?
    >
    > Co z obecnie produkowanych ma zbliżone osiągi (Radeon albo nVidia, w sumie bez
    > znaczenia)?

    jak ja parę miesięcy temu sprawdzałem, to za podobne pieniądze nic
    lepszego nie kupisz. Więc albo za cenę radeona r cośtam 270X kup sobie
    podobną (taką samą) kartę, albo wywal dużo więcej kasy na coś znacznie
    lepszego. Patrz na wydajność w grach, a nie numerki w nazwach.

    ToMasz