  • 1. Data: 2009-11-01 22:55:47
    Temat: Padnięte OSD
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu>

    Witam,
    U rodziców w TV padło OSD. Wszystko inne wydaje się że działa
    tylko nie wyświetla się nic na ekranie. Nie ma żadnego obrazu OSD.
    Nie widać przełanczanego kanału, regulacji głośności, telegazety.
    Jest szansa, że jest to coś co można naprawić stosunkowo niewielkim
    kosztem??

    --
    Pozdrawiam,
    bhk

  • 2. Data: 2009-11-04 07:58:33
    Temat: Re: Padnięte OSD
    Od: willy <m...@i...pl>

    On 1 Lis, 23:55, "bhk" <b...@u...onet.eu> wrote:
> [...]
    > Nie widać przełanczanego kanału, regulacji głośności, telegazety.
    > Jest szansa, że jest to coś co można naprawić stosunkowo niewielkim

    Jakie TV?
    Widziałem takie usterki w Elemisie i Telestarze sprzedawanych jakieś 5
    lat temu. Z odchylania wracał do procka sygnał synchronizujący
    wyświetlanie OSD na linii był kondensator SMD blokujący składową
    stałą, któremu zdarzało się paść.

    Pozdrawiam
    -willy-

  • 3. Data: 2009-11-09 01:16:11
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu>

> [...]
    >lat temu. Z odchylania wracał do procka sygnał synchronizujący
    >wyświetlanie OSD na linii był kondensator SMD blokujący składową

    Aktualnie niestety nie moge sprawdzic co to za model, ale bedzie to duzo
    starszy model
    TV marki Thomson 21''. Moze miec z 10 lat, albo nawet ciut wiecej.

    bhk