  • 1. Data: 2011-09-28 07:16:39
    Temat: Pajd Polski - kopara mi opadla
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    http://www.ramonarallying.com/
    Jak latwo sie domyslec, mialem z paniami wieeele spraw do omowienia :)
    A poniewaz wykonywalem funkcje "scrutineering" wiec moglem byc wszedze i
    o dowolnej porze :)

    Na powaznie:
    Jazda dziewczyn byla najbardziej efektowna, pelne boki, 100% ognia.
    A skonczylo sie jak zwykle w takich przypadkach: rolka i po imprezie.
    Szkoda.

    Fajna mam pamiatke z rajdu: kask OMP z autografami wszystkich kierowcow
    (dodatkowo pilotka Ramony + oczywiscie prof. Wislawski). Bylem akurat na
    znakowaniu opon, wiec wszyscy musieli przejechac przez moje stanowisko.

    Bardzo mily gest zrobil Holek. Syn moj 5 letni jak uslyszal, ze jest
    Holek, kazal sie wiezc na regruping i przy plocie siedzial na dachu
    mojego sejacza, wypatrujac Holka. A, ze Holek byl w bezposednim zasiegu,
    zapytalem go, czy sprawilby mlodemu przyjemnosc i podszedl do niego. Jak
    to Holek: "nie ma sprawy". Mlody sie rozplynal ze szczescia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-09-28 07:17:44
    Temat: Re: Rajd Polski - kopara mi opadla
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

  • 3. Data: 2011-09-28 10:26:59
    Temat: Re: Pajd Polski - kopara mi opadla
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinJM"

    > Bardzo mily gest zrobil Holek. Syn moj 5 letni jak uslyszal, ze jest
    > Holek,

    Teraz łagodnie skręć w prawo a następnie na rondzie drugi wyjazd, na
    rondzie drugi wyjazd ;-)

  • 4. Data: 2011-09-28 12:13:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Użytkownik "MarcinJM"

    > Teraz łagodnie skręć w prawo a następnie na rondzie drugi wyjazd, na
    > rondzie drugi wyjazd ;-)

    Syn nie z tej strony go zna. Lobuz wpisuje w googlownicy "rajd" i oglada
    wszystkie filmy. Powiedzial nawet Holkowi, ze "musi naprawic zderzak",
    bo na ktoryms filmie widzial, ze urwal.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl