  • 1. Data: 2012-01-16 18:21:57
    Temat: Pakiet Play online
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Nie rozumiem dlaczego tak jest, że każdy czy chce czy nie chce musi
    "wstępując" do Play zapłacić za "Pakiet Play Online w telefonie 3 GB -
    opłata jednorazowa 48,00"
    Z tego co tam przeczytałam zrozumiałam, że płacę raz i mam już cały
    czas, a tu się okazuje, że zaplacilam tyle pieniędzy obowiązkowo i po
    miesiącu to wyłaczają. Czyli wyszło, że jak ktoś chce z tego korzystać
    to musi wywalać co miesiąc po 48 zł.?
    Jestem po prostu zniesmaczona.

    Jeszcze nie rozumiem jednak (bo już się wcięłam) co to jest: LongPlay II
    29 - opłata jednorazowa 1,00 zł.
    Czy wbrew temu co widać znowu mi wyłaczą po miesiącu, czy dalej będę
    musiała płacić co miesiąc? Już nie wierzę temu co tan napisane. Telefonu
    w Play nie brałam. Oferta bez telefonu. Abonament: 19 zł.

    Ponadto doliczyli mi na fakturze jakieś 2 sms-y premium (4 zł) i
    konsultant sam nie wie za co to jest, bo muzyka na czekanie to nie jest
    (wyszczególnione w innej pozycji).

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-01-16 20:10:35
    Temat: Re: Pakiet Play online
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

> [...]
    > wyłaczają. Czyli wyszło, że jak ktoś chce z tego korzystać to musi wywalać co

    Opłata aktywacyjna zero złotych wliczona w prezent w postaci opłaty za pakiet
    internetowy. Wychodzi na to samo plus prezent w postaci pakietu przez pierwszy
    miesiąc.
    Ale żeby się o tym dowiedzieć, to trzeba aż na grupę pisać?

  • 3. Data: 2012-01-16 20:29:43
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-16 21:10, Tomek pisze:
> [...]
    > miesiąc.
    > Ale żeby się o tym dowiedzieć, to trzeba aż na grupę pisać?

    Weź mnie nie denerwuj. Ja w Orange żadnej oplaty aktywacyjnej nie
    miałam, więc jak widzisz dałam się nabrać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-01-16 21:53:37
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

    > Weź mnie nie denerwuj. Ja w Orange żadnej oplaty aktywacyjnej nie miałam, więc
    > jak widzisz dałam się nabrać.

    Doprawdy? Opłata aktywacyjna jest doliczona każdemu klientowi do 1 faktury i
    nawet jeśli sprzedawca Cię nie poinformował, to jest zapis w umowie (2 strona w
    polu opcje dodatkowe).

  • 5. Data: 2012-01-16 23:43:23
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 21:29, Animka pisze:
    > Weź mnie nie denerwuj. Ja w Orange żadnej oplaty aktywacyjnej nie
    > miałam, więc jak widzisz dałam się nabrać.

    A nie pisałem, że zatęsknisz za Orange;)

  • 6. Data: 2012-01-17 01:57:00
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-16 22:53, Tomek pisze:

    > Doprawdy? Opłata aktywacyjna jest doliczona każdemu klientowi do 1 faktury i
    > nawet jeśli sprzedawca Cię nie poinformował, to jest zapis w umowie (2 strona w
    > polu opcje dodatkowe).

    To może dzisiaj. 15 lat temu tego nie było, a od 15 lat jestem z Orange.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-01-17 01:57:44
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-17 00:43, Tomaszek pisze:

    > A nie pisałem, że zatęsknisz za Orange;)

    Mam orange i Play-a.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-01-17 11:11:22
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > To może dzisiaj. 15 lat temu tego nie było, a od 15 lat jestem z Orange.

    15 lat temu nie było Orange :P

  • 9. Data: 2012-01-17 11:34:59
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-17 12:11, Chris pisze:
    > Animka nabazgrał(a):

    > 15 lat temu nie było Orange :P

    No i co c tego? To, że sie nazwa zmieniła trzeba Ci było wyłuszczać?

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-01-17 11:37:20
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > No i co c tego? To, że sie nazwa zmieniła trzeba Ci było wyłuszczać?

    A nic z tego ...