  • 61. Data: 2017-07-18 02:23:15
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2017 23:30:28 +0200, T. napisał(a):

    > No i wykrakałem - Kaczor dziś odwołał.

    No no ... czyzby poparcie niebezpiecznie spadlo ?

    Czy teraz sie sie powie "drogi sa dziurawe, bo przeciez nie chceliscie
    placic, zeby byly bez dziur".

    J.

  • 62. Data: 2017-07-18 12:50:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-18 o 02:23, J.F. pisze:

    > No no ... czyzby poparcie niebezpiecznie spadlo ?
    >
    > Czy teraz sie sie powie "drogi sa dziurawe, bo przeciez nie chceliscie
    > placic, zeby byly bez dziur".
    >
    > J.

    Kaczor jest rasowym politykiem - to przyznają mu nawet jego oponenci.
    Mimo niezbyt reprezentacyjnego wyglądu i ciamkania - wie co i po co
    robi. Albo to miała być jakaś przykrywka (sądów?), ale za słabo wyszła w
    charakterze przykrywki, albo balon testujący poważniejsze sprawy. Ale to
    moje gdybanie...
    T.