  • 1. Data: 2017-08-21 11:45:51
    Temat: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Normalnie dobija mnie te moje 4GB pamięci wewnętrznej. Robię reset
    urządzenia, najpotrzebniejsze (fabrycznie zainstalowane) programy
    aktualizuję i już na nic nie ma miejsca. Tzn - miejsca na zainstalowanie
    innych, nowych programów.. Czy można by to wąskie gardło (pamięć
    wewnętrzną) jakoś obejść, np za pomocą zewnętrznej karty SD? Podobno w
    najnowszych wersjach Andka jest opcja formatowania takiej karty jako
    "pamięć wewnętrzna", ale mój system to 4.2.2.

  • 2. Data: 2017-08-21 12:28:26
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 11:45, Trybun pisze:
> [...]
    > najnowszych wersjach Andka jest opcja formatowania takiej karty jako
    > "pamięć wewnętrzna", ale mój system to 4.2.2.

    Dobrze ci tak :D Po co używasz smartfona z 2012 w 2017 :] skoro w
    Biedrze idzie wyrwać za 250zł smacza z A7 który ma 8G+mozliwości?

    --
    LordBluzg(R)

  • 3. Data: 2017-08-21 13:38:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-08-17 o 11:45, Trybun pisze:
> [...]
    > najnowszych wersjach Andka jest opcja formatowania takiej karty jako
    > "pamięć wewnętrzna", ale mój system to 4.2.2.

    Są programy przenoszące możliwe aplikacje na kartę. Czy je stosujesz? I
    nie instaluj programu Google do zdjęć, bo ten kretyńsko wrzuca wszystkie
    możliwe zdjęcia do pamięci operacyjnej.

  • 4. Data: 2017-08-21 15:14:14
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Są programy przenoszące możliwe aplikacje na kartę. Czy je stosujesz? I
    > nie instaluj programu Google do zdjęć, bo ten kretyńsko wrzuca wszystkie
    > możliwe zdjęcia do pamięci operacyjnej.

    Tak, mam taka możliwość w standardzie. Wszystko co się dało to już
    poprzenosiłem na zewnętrzną SD. Jest także zaznaczone aby nowe programy
    instalowały się na SD, ustawienia aparatu foto i wszystko co tylko
    możliwe podporządkowałem karcie SD. Jednak wiele to nie daje - o ile
    fotki i filmy mogę nagrywać do woli (wolnego miejsca na SD jest około
    12GBGB) to zainstalować już nie daje się żaden program - komunikat - "za
    mało miejsca w pamięci",. Czym to do cholery idzie skoro karta jest
    zaznaczona jako lokalizacja na programy a ona jest prawie pusta?

  • 5. Data: 2017-08-21 15:50:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 15:14, Trybun pisze:

> [...]
    > mało miejsca w pamięci",. Czym to do cholery idzie skoro karta jest
    > zaznaczona jako lokalizacja na programy a ona jest prawie pusta?

    Używasz systemu pisanego przez idiotów dla jeszcze większych idiotów.

    1. Wywal aktualizacje każdego programu którego nie używasz.
    1.1. Przemyśl czy musisz mieć zaktualizowane programy których używasz
    rzadko.
    1.2. W starszych czwórkach była możliwość kasowania niepotrzebnego
    softu, sprawdź może jest i u ciebie.
    2. Zastosuj jak radzono programy do instalacji softu na karcie.
    3. Jak program płacze że się nie zainstaluje bo ma za mało pamięci to
    wysil szare komórki i sprawdź czy chodziło o RAM czy o ekwiwalent HD.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-08-21 15:53:55
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    > Są programy przenoszące możliwe aplikacje na kartę. Czy je stosujesz?

    Nie jest tak różowo. W S4 mini nie działają widżety aplikacji z karty
    pamięci. Z pamięci fona bez problemu.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 7. Data: 2017-08-21 22:27:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > komunikat - "za mało miejsca w pamięci",. Czym to do cholery idzie
    > skoro karta jest zaznaczona jako lokalizacja na programy a ona jest

    Wywalaj zdjęcia (aparat od razu niech ram wrzuca), programy instalacyjne
    ( np. FF mam na SD Memory card)
    Na device storage mam tylko pliki systemowe.
    Wejdż w pamięć aplikacji i poubijaj te, które niepotrzenie sa aktywne
    lub usuń. Ja np, często ubijam,zatrzymuję FF jak z niego nie korzystam.
    jak mam z niego korzystać to sie uruchomi. Dane komórkowe mam wyłączone,
    Bardzo rzadko korzystam w telefonie przez te dane. Czasami jak nie
    jestem w domu.
    Masz w telefonie folder Moje Pliki (to coż jak menadżer plików).
    Przesłane pliki przez bluetooth zaraz z pamięci usuwam. Pliki są tam
    gdzie trzeba, ale po co mi ta historia?

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-08-21 22:30:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 15:53, ALEX MR pisze:

    > Nie jest tak różowo. W S4 mini nie działają widżety aplikacji z karty
    > pamięci. Z pamięci fona bez problemu.

    Widżety, te systemowe muszą być w telefonie. Systemowych nie usuniesz,
    nie da się.

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-08-21 23:11:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 10. Data: 2017-08-22 00:48:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-08-21 11:45, Trybun wrote:
> [...]
    > najnowszych wersjach Andka jest opcja formatowania takiej karty jako
    > "pamięć wewnętrzna", ale mój system to 4.2.2.

    link2sd - stosowałem kiedyś w telefonie syna (xperia M dual - miała 4GB
    pamięci dla uzytkownika).
    Na karcie SD zakładało się dwie partycje - jedna standard, druga
    ex2/ext3 na poszerzenie pamięci wewnętrznej w telefonie.
    Działało to sprawnie.
    Telefon - o ile pamiętam - wymagał root'a.