  • 1. Data: 2019-12-04 02:03:27
    Temat: Pamiętliwość...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mam co najmniej 53 otwarte karty Operowe...
    (w tym wiele z pornusami Jutuby)
    Do tego 1 GB RAMdysku...
    I uruchomiony OE pod WXP na VBoxie...
    Różne drobiazgi...
    Zaraz odpalę PSa/CC...
    (odpaliłem!)
    Może coś jeszcze pamięciożernego...
    (odpalam TM3...)

    64W10 nawet nie drży...

    Ale czad!!!! To lubię!!!
    HDD nierzadko/zwykle na 100%; obie grafiki pikują do 100%;
    SSD zwykle w okolicy zera; CPU różnie, ale raczej kilka do
    kilkunastu procent...

    Ogólnie laptop/64W10 zachowuje płynność... Nie zamiera...
    (raz na chwilę przymarł -- na sekundę...)

    TM3 oczywiście :) zaktualizował się -- pod tym względem jest jak W10...

    -=-

    Jestem w szoku!!!! Nic nie pada, nic nie wiesza się, nic nie jęczy...

    -=-

    12 GiB i trzy SWAPy...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-12-04 03:10:49
    Temat: Re: Pamiętliwość...
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > 12 GiB i trzy SWAPy...

    Zmień zasilacz lub wyślij to na grupę dotyczącą twojego windowsa.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-12-04 03:28:18
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 02:03, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Mam co najmniej 53 otwarte karty Operowe...

    ohmujbosz
    Przejdź na Chromolenie, koniecznie!
    Kart otwartych w nim *nie* trzymasz, zamykasz jak w ci(u)pie. A gdy
    chcesz wrócić do jakiej, dajesz ^H, otwiera się strona "Historia",
    dajesz ^F, i w jego linijce wpisujesz szukaną frazę: masz pod nią
    kilka(naście?) /podpowiedzi/. Zazwwyczaj trafiasz bez pudła.

    > (w tym wiele z pornusami Jutuby)

    What? Chłopy przed ekranem walą kuca, a gdzieś w domu siedzi dziewucha,
    i tęskni za /rycerzem, by ją MIAŁ tej nocy, w swojej mocy/...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 4. Data: 2019-12-05 21:58:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" 5de7169c$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    > Zmień zasilacz

    Wtedy cos padnie?
    Może jednak obędę się bez tej łaski...

    > lub wyślij to na grupę dotyczącą twojego windowsa.

    Jest taka? Każdy ma swoją?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-12-05 22:00:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jaNus" 5de719c2$0$17341$6...@n...neostrada.pl

    > Kart otwartych w nim *nie* trzymasz, zamykasz jak w ci(u)pie. A gdy
    > chcesz wrócić do jakiej, dajesz ^H, otwiera się strona "Historia",

    Jakoś nie przepadam za historią... Wolę teraźniejszość... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-12-06 00:46:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jaNus" 5de719c2$0$17341$6...@n...neostrada.pl

    > What? Chłopy przed ekranem walą kuca,

    Na Jutubie nie ma pornusów do walenia kuca -- pornusami_na_Jutubie
    nazywam wszelkie filmy na Jutubie i nie tylko na Jutubie, w których
    kłębią się nagie prawdy z nagimi faktami...

    > a gdzieś w domu siedzi dziewucha, i tęskni za /rycerzem, by ją MIAŁ tej nocy, w
    swojej mocy/...

    IMO mając tak wysokie wymagania (seks na siedząco)
    długo będzie tęskniła... ;) [kto wie -- może ona
    ,,siedzi'', czyli leży na wyrze, ale mając areszt
    domowy nałożony przez rodziców lub kapłanów?...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-12-06 02:22:18
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 00:46, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > areszt domowy nałożony przez rodziców lub kapłanów?

    Dziękuję Rodzicom moim za to, co mnie wy-tresowali (/sic!/), bez tej
    tresury byłbym... chamem! Mogli przyłożyć się bardziej, ale i mniej,
    duuużo mniej!

    A co do Kościoła, to mam większe trudności, opór intelektualny, do
    przyznania, czy Byt Najwyższy istnieje *obiektywnie*, czy jest jedynie
    subiektywną sprawką "Wierzę!" -- czy *prawdą objawioną*. Lecz nie mam
    wątpliwości, iż nasz święty /Kościół Rzymsko-Katolicki/ robi *świetną*
    *robotę*, najmniejszych wątów! Tedy, gdy różni szabesgoje, czy
    Judejczycy /honoris causa/ go atakują, to myślę sobie tak:
    - /róbmy swoje. Np. stosik jakiś.../ Nie ma bata, bez lania w mordę
    cham nie spokornieje, to pewne jak w pacierzu EoF...

  • 8. Data: 2019-12-06 21:13:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jaNus" 5de9ad49$0$526$6...@n...neostrada.pl...

    > wątpliwości, iż nasz święty /Kościół Rzymsko-Katolicki/ robi *świetną*

    Nie wdam się w mONdroM dyskusjEM typu:

    - Bóg jest albo nie Go ma, a jeśli nawet jest, to
    jest jakiś lub żaden, ;) ale Kościół jest dobry... ;)

    Natomiast zapytam Cię, co to znaczy 'Kościół Rzymsko-Katolicki'?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kościół_łaciński

    To żadna wyrocznia? Zajdź do jakiegokolwiek kościoła (budynku)
    i zobacz, czy jesteś w świątyni rzymskokatolickiej, czy w innej...
    (choćby poczytaj ogłoszenia parafialne -- by sprawdzić pisownię)

    Jeśli w innej -- czy oby na pewno w Rzymsko-Katolickiej... ;)
    (może jesteś w cerkwi/budynku -- Cerkwie/społeczności są IMO
    zwykle autokefaliczne/lokalnie_podporządkowane_bezpośrednio
    _Bogu,
    więc IMO niekoniecznie mogą być katolickie/powszechne, ale nie
    mam ochoty na dysputy tutaj o tym... to nie Cerkwie jest
    autokefaliczna, ale patriarchowie danej Cerkwi?...
    chyba tak, ale i o tym tu nie zechcę rozmawiać...)

    -=-

    Co do aspektu histOErycznego -- kiedyś zastanawiałem się nad
    tym, dlaczego niektórzy ludzie pracują sto razy szybciej niż
    inni... Dziś wiem, że niektórzy ;) otwierają dziennie kilka
    stron WWW, by coś (choćby pisownię jakiegoś wyrazu) znaleźć...
    Inni zaś otwierają setki czy tysiące stron dziennie...

    Odnalezienie tej jednej jedynej ;) w całej (choćby tygodniowej)
    histOErii jest IMO trudne... Zrazu ;) widać, do której z ww.
    grup ludzi należysz...

    -=-

    Cieszę się tym, że wreszcie mogę otworzyć nawet sto stron
    WWW naraz bez padnięcia 64W10... Właśnie sprawdziłem -- nawet
    PS/CC z kilkoma obrabianymi naraz obrazkami jest tu odpalON...

    Brak lagów, 2.5 GiB wolnego w RAMie, wszystko pracuje
    spokojnie, bez znaków ;) ostrzegawczych...

    -=-

    To Kościół zarazem
    - rzymski (bo jego stolicą jest Rzym -- Watykan kiedyś był
    jeno/tylko krainą w Rzymie)
    - katolicki (czyli powszechny, dla każdego, jeden taki sam
    dla wszystkich ludzi na całym świecie -- ten sam)...

    Byłem dobrym uczniem, więc pamiętam, jak zakonnica uczyła
    nas, że 'katolicki' to inaczej (po grecku) 'powszechny',
    jak 'szkoła powszechna'... Gdy oponowaliśmy -- 'podstawową'
    jest szkoła, do której uczęszczamy, zauważyła, że przed
    wojną (II światową) oficjalną nazwą była 'Szkoła powszechna',
    gdyż była dla każdego... Gdy uczyliśmy się, ,,dla każdego''
    (obywatela polskiego) były i szkoły podstawowe, i średnie,
    dlatego 'powszechną' zamieniono na 'podstawową'...

    Jak widać na powyższym obrazku/przykładzie -- ów Kościół
    nie tylko palił się ;) do stosów, ale też i do nauki... ;)

    -=-

    Może troszeczkę chwilami laguje... Wolnej już ma 3.5 GB...

    --