  • 1. Data: 2009-05-30 01:11:47
    Temat: Panasonic DECT - jak sie rejestruje telefon w bazie? Dziwne zachowanie...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Po jakims czasie telefon (po max 5h) po podniesieniu sluchawki daje
    sygnal zajetosci - jest to CHYBA sygnal telefonu, ze "zgubil baze" , ale
    nie jestem pewien. Czy jakas metoda jest na to, aby to naprawic, czy
    telefon do wywalenia?

  • 2. Data: 2009-05-30 10:11:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-30 03:11, fReLuZ napisał:
> [...]
    > sygnal zajetosci - jest to CHYBA sygnal telefonu, ze "zgubil baze" , ale
    > nie jestem pewien. Czy jakas metoda jest na to, aby to naprawic, czy

    Taki sygnał zajętości generowany jest przez bazę a nie słuchawkę i
    słyszysz go w przypadku zestawów wielosłuchawkowych gdy jedna ze
    słuchawek prowadzi rozmowę a druga osoba chce wykonać połączenie. Czyli
    nie wyglada na to, że słuchawka u Ciebie została wyrejestrowana - na
    wyświetlaczu prawdopodobnie masz ikonkę symbolizującą antenkę - jeśli
    nie mruga to znaczy, że słuchawka jest zarejestrowana i "widzi" bazę.
    A co rejestracji słuchawki - podaj model tego telefonu - umieszczony
    jest na spodzie bazy i zaczyna się od liter KX-T (różne modele miały
    różne sposoby rejestracji słuchawek)

    --
    Cz.