  • 1. Data: 2020-01-04 22:28:52
    Temat: Panasonic KX-TG6811PD - wszystkie wybierane linie zajęte
    Od: User <U...@U...com>

    Mam telefon Panasonic KX-TG6811PD podłączony do FunBoxa 2.0,
    a ten do światłowodu, z 1 słuchawką.
    Po wybraniu dowolnego numeru, stacjonarnego lub na komórkę,
    słychać sygnał zajętości pomimo, że numer na pewno zajęty nie jest.
    Natomiast do mnie można dodzwonić się bez problemu.

    Czy ktoś wie jaka może być przyczyna i co należy zrobić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-01-04 22:39:16
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 04.01.2020 o 22:28, User napisał(a):
> [...]
    > Natomiast do mnie można dodzwonić się bez problemu.
    >
    > Czy ktoś wie jaka może być przyczyna i co należy zrobić?
    Skopana konfiguracja u operatora.
    Dzwoń i zgłaszaj awarię.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2020-01-07 14:37:08
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 04.01.2020 o 22:39, Mark pisze:

    > Skopana konfiguracja u operatora.
    > Dzwoń i zgłaszaj awarię.

    Dziękuję za odpowiedź. Prawdopodobnie przyczyna była po stronie operatora
    ale chyba sami się zorientowali, bo teraz jest OK bez zgłaszania awarii.