  • 1. Data: 2017-06-04 11:36:21
    Temat: Pancerny telefon
    Od: Doc <d...@w...pl>

    Witam,

    Po ponad 6 latach udało mi się "zabić" mojego niezniszczalnego Solida B2100. Chcę go
    zastąpić czymś równie trwałym. Myślałem o CAT B25 lub B30.

    Skłaniam się ku temu drugiemu modelowi, ale katalogowo ma on krótszy czas pracy.
    A oprócz niezniszczalności przede wszystkim zależy mi na czasie działania. Przy moim
    użytkowaniu bywało, że Solida ładowałem raz na 2 tygodnie. Czy ktoś jest w stanie
    powiedzieć jak to faktycznie wygląda w przypadku CATów?

    Pozdrawiam,
    --
    Doc

  • 2. Data: 2017-06-10 00:25:45
    Temat: Re: Pancerny telefon
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@g...c
    om>,
    Doc <d...@w...pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Po ponad 6 latach udało mi się "zabić" mojego niezniszczalnego Solida B2100.

    O, a jak to zrobiles?

    > Chcę go zastąpić czymś równie trwałym. Myślałem o CAT B25 lub B30

    A moze jednak B2710?

> [...]
    > jest w stanie powiedzieć jak to faktycznie wygląda w przypadku CATów?

    Moge tylko zaswiadczyc, ze realnie B2710 starcza na 5-6 dni, max.
    tydzien (wylaczany w nocy, do 30-45 min rozmow dziennie).
    --
    TA

  • 3. Data: 2017-06-17 09:31:59
    Od: d...@w...pl

    W dniu sobota, 10 czerwca 2017 00:25:45 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > O, a jak to zrobiles?

    Zmęczenie materiału, W kilku miejscach wytarła się guma na obudowie a potem zaczęła
    odchodzić płatami. No i sama obudowa zaczęła się rozchodzić. Telefon dalej sprawny,
    ale wygląda strasznie i nie jestem pewien już jego upadko i wodoodporności

> [...]
    > >
    > Moge tylko zaswiadczyc, ze realnie B2710 starcza na 5-6 dni, max.
    > tydzien (wylaczany w nocy, do 30-45 min rozmow dziennie).

    Nie wiedziałem, że B2710 są jeszcze w sprzedaży (mam na myśli nówki a nie używane).

    --
    Doc

  • 4. Data: 2017-07-03 00:06:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <2...@g...c
    om>,
    d...@w...pl wrote:

> [...]

    [...]
    > Nie wiedziałem, że B2710 są jeszcze w sprzedaży (mam na myśli nówki a nie
    > używane).

    Obecnie 34 nowe na allegro.
    https://allegro.pl/kategoria/samsung-b2710-solid-107
    021?string=telefon%20
    samsung&buyNew=1&order=p&bmatch=s0-ele-1-1-0511
    --
    TA