  • 1. Data: 2014-01-03 23:42:36
    Temat: Pani lat 30-40, trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    A to pamiętacie:

    A wiecie Państwo kto jest, też w moich statystykach, absolutnym numerem
    jeden jeśli chodzi o liczbę ofiar? Jest to pani lat 30-40, trzeźwa, w
    dobrym, służbowym samochodzie, przejeżdżająca pieszego na pasach. To się
    zdarza CODZIENNIE, i to kilka - kilkanaście razy dziennie.

    W 24-godzinny ostry dyżur urazowy, w zwykły dzień tygodnia, z terenu
    Warszawy trafia do oddziału ratunkowego co najmniej 15 osób (cięższe
    przypadki, w tym niektóre skrajnie ciężkie) oraz 30 na ortopedię
    (lżejsze przypadki - złamania kończyn bez urazu głowy i narządów
    wewnętrznych) - osób przejechanych podczas próby przekroczenia jezdni na
    przejściu dla pieszych. I jeszcze jedna do kilku osób, które trafiają
    już nie do nas, ale bezpośrednio do Zakładu Medycyny Sądowej, na sekcję
    zwłok.

    Cały tekst:
    http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html#ixzz2pNUtMPa1

  • 2. Data: 2014-01-04 01:11:55
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Cały tekst:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html#ixzz2pNUtMPa1

    Wow! Ale jesteś szybki! 16.06.2012 , aktualizacja: 22.06.2012 11:27

  • 3. Data: 2014-01-04 01:42:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 23:42:36 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > A to pamiętacie:

    Tak pamiętamy, gość jest tak pechowy że trafiają do niego wszyscy ranni
    motocykliści z całej Europy Środkowej ;)

  • 4. Data: 2014-01-04 01:53:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jan 2014, Uncle Pete wrote:
    [...Smok Eustachy...]
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html#ixzz2pNUtMPa1

    > Wow! Ale jesteś szybki! 16.06.2012 , aktualizacja: 22.06.2012 11:27

    Czepiaszsię.
    Raczej "tematnaczasie" (korekta, nie poprawiać)

    Dorzucę równie stare:
    http://www.se.pl/wydarzenia/kronika-kryminalna/wypad
    ek-busa-z-gornikami-w-przybedzy-44-letni-kierowca-ci
    ezarowki-scania-byl-trzezwy-zostal-zatrzyma_248331.h
    tml
    http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-kierowca-autoka
    ru-ktory-rozbil-sie-w-szwajcarii-byl-trzezwy,nId,593
    135

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-01-04 02:28:33
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A to pamiętacie:

    zapamietaj ... wiara w belkot wyborczej jest jak wiara z belkot urbana...

  • 6. Data: 2014-01-04 11:53:54
    Temat: Re: Pani lat 30-40, trzeOEwa, w dobrym, s?u?bowym samochodzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 04 Jan 2014 02:28:33 +0100 osobnik zwany misiek
    napisał:

    > U?ytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > zapamietaj ... wiara w belkot wyborczej jest jak wiara z belkot
    > urbana...

    tyle, żę to prawda. Wszyscy się podniecają 3 czy 5% a kto powoduje
    pozostałe 90% wypadków? Trzeźwi, "normalni" kierowcy

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2014-01-04 12:28:42
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-03 23:42, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    >
    > Cały tekst:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html#ixzz2pNUtMPa1

    I tu jest pies pogrzebany. Sytuację na naszych drogach można porównać do
    dżumy, a media i władze usiłują nam wmówić że trzeba się leczyć na katar.

  • 8. Data: 2014-01-04 12:29:10
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-04 02:28, misiek pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zapamietaj ... wiara w belkot wyborczej jest jak wiara z belkot urbana...

    Wk*ia Cie prawdomówność i tym samym wiarygodność Jurka Urbana? Solidarni
    byli wścieki gdy się zapytał komu szkodę przynoszą tym warcholskim
    okupowaniem zakładów produkcyjnych należących nie do nich a do narodu..
    Ale czy bydło potrafi zrozumieć że tramwajarka wyrzucająca pasażerów z
    ich tramwaju i ogłaszająca w nim strajk dzieła nią ich własna szkodę a
    nia na szkodę rządu?

  • 9. Data: 2014-01-04 13:11:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-04 01:42, Tomasz Pyra pisze:

    > Tak pamiętamy, gość jest tak pechowy że trafiają do niego wszyscy ranni
    > motocykliści z całej Europy Środkowej ;)

    Pewnie że pamiętamy - osobiście zrobiłem kalkulację (czyli weryfikację
    tych bzdur) na grupie warszawskiej (ponieważ to opowieść z W-wy).
    Później podałem tutaj, były nawet jakieś linki do podsumowań
    zrobionych przez innych itd.
    Nic się nie zmieniło - bzdura podana tysiąc razy trafi do niektórych,
    którym pasuje do światopoglądu.

  • 10. Data: 2014-01-04 13:16:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2014 12:29, Trybun pisze:

    > Wk*ia Cie prawdomówność i tym samym wiarygodność Jurka Urbana?

    Ummm... Prawdomówność? Może w czasach pracy jako rzecznik rządu?