  • 1. Data: 2011-08-04 23:10:10
    Temat: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=E6gO6zwPJMA :)

  • 2. Data: 2011-08-04 23:31:46
    Temat: Re: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j1f1rk$jo5$1@news.onet.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?v=E6gO6zwPJMA :)

    Miala szczescie ze bylo mokro ? :)))

  • 3. Data: 2011-08-04 23:35:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 23:31, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:j1f1rk$jo5$1@news.onet.pl...
    >> http://www.youtube.com/watch?v=E6gO6zwPJMA :)
    >
    > Miala szczescie ze bylo mokro ? :)))

    Szkoda że tylko jedno koło trzymało, miałaby niezły drift :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-08-05 07:40:03
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Zapewne nie jechała na ręcznym, to awaria/zablokowanie hamulca w jednym
    kole.

    Paweł

  • 5. Data: 2011-08-05 08:13:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *PaweL* napisał(-a):

    > Zapewne nie jechała na ręcznym, to awaria/zablokowanie hamulca w
    > jednym kole.

    Kiedyś widziałem jadącego poloneza z tak zablokowanym tylnym prawym
    kołem. Niestety, na suchej nawierzchni ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2011-08-05 09:04:10
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Kiedyś widziałem jadącego poloneza z tak zablokowanym tylnym prawym kołem.
    > Niestety, na suchej nawierzchni ;)

    Tylnym?? Polonez ma napęd na tył.

  • 7. Data: 2011-08-05 09:19:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *PaweL* napisał(-a):

    > Tylnym?? Polonez ma napęd na tył.

    Wiem i właśnie dlatego było to bardzo dziwne. Nawet się zastanawiałem
    czy kierownik nie mocuje się z fajerą żeby utrzymać kierunek jazdy na
    wprost.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-08-05 10:13:26
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    PaweL <l...@i...pl> napisał(a):

    > Tylnym?? Polonez ma napęd na tył.

    Przecież jest mechanizm różnicowy.
    Po zablokowaniu jednego koła w napędzanej osi drugie kręci się dwa razy szybciej
    a czy auto pojedzie, czy będzie stać zależy od przyczepności opon do jezdni

  • 9. Data: 2011-08-05 10:13:58
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-04 23:10, Olo pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=E6gO6zwPJMA :)

    Ale ona nie miała zaciągniętego ręcznego (jak twierdzi filmujący), tylko
    na jednym z kół hamulec się zblokował. Fakt - to też mogłaby zauważyć,
    bo przy wejściu w zakręt mogło by być niewesoło...
    Ile ja się kiedyś namęczyłem, jak mi oba zblokowało po dłuższym
    postoju... w sumie szczęście, że było sucho ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2011-08-05 10:21:58
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Olo"

    > http://www.youtube.com/watch?v=E6gO6zwPJMA :)

    Przypuszczam, że nagrywający wiedział o zablokowaniu koła wcześniej (
    widać jak przygotowuje się do nagrania) ale oczywiście nie poinformował
    o tym gdy stał obok na pasie - żenada i zwykłe dziadostwo