  • 1. Data: 2015-07-29 19:57:48
    Temat: Parking przy pałacu prezydenckim w DC?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Witam wszystkich serdecznie,

    Panowie muszę zawieźć rodziciela do Pałacu Prezydenckiego w DC. Gdzie
    zaparkować zagazowanym mini VAN'em w okolicy Pałacu Prezydenckiego na
    Krakowskim Przedmieściu?

    Kancelaria twierdzi, że miejsc nie zapewniają i mamy sodzie radzić sami.
    Zatem radzimy sobie :) Tatko dochrapał się tytułu profesora i teraz
    jedzie odebrać nominację czy coś tam.

    Czas akcji to piątek 31 lipca, na miejscu musimy być maks o 10:00

    Tomek

  • 2. Data: 2015-07-29 20:13:35
    Temat: Re: Parking przy pałacu prezydenckim w DC?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Stiller wrote:

> [...]
    > jedzie odebrać nominację czy coś tam.
    >
    > Czas akcji to piątek 31 lipca, na miejscu musimy być maks o 10:00

    naszczęście sa wakacje choć okolice Pałacu to kiepska sprawa bo
    Krakowskie Przedmieście jest zamknięte dla ruchu.
    Możesz spróbować tu:
    http://osm.org/go/0Oy6UsIsQ-?m=
    albo na pl. Teatralnym gdzie jest więcej miejsc
    http://osm.org/go/0Oy6UZ961-?m=

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-07-29 21:10:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-29 20:13, masti wrote:

> [...]
    > Możesz spróbować tu:
    > http://osm.org/go/0Oy6UsIsQ-?m=
    > albo na pl. Teatralnym gdzie jest więcej miejsc

    I tak właśnie nie powinno być problemów.

    Shrek.

  • 4. Data: 2015-07-29 21:54:36
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-07-29 o 20:13, masti pisze:

> [...]
    > Możesz spróbować tu:
    > http://osm.org/go/0Oy6UsIsQ-?m=
    > albo na pl. Teatralnym gdzie jest więcej miejsc

    W wakacje miejsca na Karowej _raczej_ są. Dojazd do Karowej od dołu (od
    Wisłostrady).

    Problem jest tylko taki, że jeśli miejsc na Karowej nie będzie, to
    legalny dojazd na p. Teatralny wygląda tak:
    http://umapa.pl/RueNU

    Można oczywiście też parkować gdzieś na dole i wejść na Krakowskie
    pieszo (doliczyć czas na to).

    MJ

  • 5. Data: 2015-07-31 00:54:46
    Od: Slonecznik <z...@g...com>

    On Wednesday, July 29, 2015 at 1:59:23 PM UTC-4, Tomasz Stiller wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie,
    >
    > Panowie muszę zawieźć rodziciela do Pałacu Prezydenckiego w DC. Gdzie
    > zaparkować zagazowanym mini VAN'em w okolicy Pałacu Prezydenckiego na
    > Krakowskim Przedmieściu?

    Co to jest DC?

    Slonecznik

  • 6. Data: 2015-07-31 08:18:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-07-31 00:54, Slonecznik wrote:

    > Co to jest DC?

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
    chody/olPBsBrS1Ec

    Nawet kiedyś do faq grypy chcieli wpisać.

    Shrek.

  • 7. Data: 2015-07-31 09:02:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Slonecznik,