  • 1. Data: 2018-01-02 20:30:28
    Temat: Parking strzezony - Wawa
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    Hey!
    Orientuje się ktoś gdzie w warszawce w okolicach PKiN i dalej, znajdę parking
    bezpłatny, lub ewentualnie strzeżony? potrzebuje zostawić samochód na ok 4 dni, a
    parkometry mnie chyba zrujnują,
    z góry dzięki za info,
    Mirek

  • 2. Data: 2018-01-02 20:37:16
    Temat: Re: Parking strzezony - Wawa
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 20:30 Mirosław R. <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > parking bezpłatny, lub ewentualnie strzeżony? potrzebuje zostawić
    > samochód na ok 4 dni, a parkometry mnie chyba zrujnują,

    https://www.google.pl/maps/@52.2283407,20.9998934,25
    8m/data=!3m1!1e3

    tu masz 3 płatne parkingi - dwa mają wjazd o al. Jerozolimskich, jeden od
    Chmielnej.
    Bez problemu zostawisz tam auto na parę dni. Cenę cennikową można
    negocjować :-)

    TG

  • 3. Data: 2018-01-02 20:42:15
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > od Chmielnej.
    > Bez problemu zostawisz tam auto na parę dni. Cenę cennikową można

    A masz jakieś namiary na te parkingi?
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 4. Data: 2018-01-02 20:49:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 20:42 adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    8m/data=!3m1!1e3

    > A masz jakieś namiary na te parkingi?
    > pzdr
    > Adam

    Parkowałem tam przez parę lat - ale ostatni raz z 5 lat temu.
    Przez pewien czas te parkingi były nieczynne (mieli coś tam budować) - ale
    teraz z tego co widzę znowu są dostępne.

    TG

  • 5. Data: 2018-01-02 21:05:51
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    A ile wtedy kosztowała doba? Tak pi razy drzwi chciałbym wiedziec ile mnie to
    szarpnie.

  • 6. Data: 2018-01-02 21:13:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 21:05 Mirosław R. <m...@g...com> pisze:

    > A ile wtedy kosztowała doba? Tak pi razy drzwi chciałbym wiedziec ile
    > mnie to szarpnie.

    Jak dobrze będziesz negocjował to zapłacisz za te 4 dni 50-70 zł.
    Płaciłem tam niecałe 200 zł za miesiąc. Podobne parkingi teraz na
    Mokotowie mam za 200-250 zł miesięcznie.
    Musisz opłacić dwóch ochroniarzy - cena zależy od ilości wolnych miejsc :-)
    Tam parkują "abonametowcy" - i tacy jak Ty - przyjezdni.

    TG

  • 7. Data: 2018-01-02 21:18:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 21:13 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > :-)
    > Tam parkują "abonametowcy" - i tacy jak Ty - przyjezdni.

    Nie napisałeś kiedy chcesz tam parkować - do końca tego tygodnia masz
    przewagę negocjacyjną :-).
    W Warszawie są pustki, ludzie przedłużyli sobie Święta i wyjechali, na
    parkingu będziesz mógł bez problemu zaparkować kilka zestawów :-)

    TG

  • 8. Data: 2018-01-02 21:22:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 20:30, Mirosław R. pisze:
> [...]
    bezpłatny, lub ewentualnie strzeżony? potrzebuje zostawić samochód na ok 4 dni, a

    Jak ma być z free, to po prostu zaparkuj gdzieś przy metrze poza strefą
    i podjedź;)

    Shrek

  • 9. Data: 2018-01-03 08:11:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 21:22, Shrek pisze:

    > Jak ma być z free, to po prostu zaparkuj gdzieś przy metrze poza strefą
    > i podjedź;)
    >
    > Shrek

    No właśnie. Np. pod jakimś supermarketem. Najlepiej pod kamerką.
    T.

  • 10. Data: 2018-01-03 08:47:38
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    Dzieki za info, pozdro