  • 1. Data: 2018-08-03 04:58:55
    Temat: Parkowanie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    https://www.facebook.com/DailyMail/videos/1506821339
    398781/?hc_ref=ARS4dKP2oA1IWmyRRsAzsK9o21zhf7TQrotyR
    OMQhoBqptyQZAxCq54ScTvqCVXI4lA

    lol

  • 2. Data: 2018-08-03 13:08:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Reprezentujesz poziom umyslowy tych co komentowali?

  • 3. Data: 2018-08-04 02:22:11
    Temat: Re: Parkowanie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Reprezentujesz poziom umyslowy tych co komentowali?

    Sądzę, że z parkowaniem poradziłbym sobie ciut lepiej niż
    kierowca/kierownica na filmiku...

  • 4. Data: 2018-08-04 14:01:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sa tacy co sie ksiazki telefonicznej na pamiec potrafia nauczyc. I co z tego ze ty
    bys to lepiej zrobil? Jakas ciekawostka byla ale nie az taka zeby sensacje z tego
    robic. Pewno swiezy kierowca i sobie nie radzi, ale sie nauczy skoro nawet ty sie
    nauczyles.

  • 5. Data: 2018-08-04 15:28:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > zeby sensacje z tego robic. Pewno swiezy kierowca i sobie nie radzi, ale
    > sie nauczy skoro nawet ty sie nauczyles.

    Zenuś, skąd u Ciebie tyle gorzkości? Wyluzuj deczko...
    Nikt nie robi żadnej sensacji... śmieszna sytuacja i tyle.
    I nikt Ciebie nie obraża, dlaczego próbujesz obrażać mnie?

  • 6. Data: 2018-08-04 16:11:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-04 o 15:28, Pszemol pisze:

    > Zenuś, skąd u Ciebie tyle gorzkości? Wyluzuj deczko...
    > Nikt nie robi żadnej sensacji... śmieszna sytuacja i tyle.
    > I nikt Ciebie nie obraża, dlaczego próbujesz obrażać mnie?

    Tego że na to zapracowałeś tutaj i na p.m.t.gsm nie bierzesz
    pod uwagę?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-08-04 17:41:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Tego że na to zapracowałeś tutaj i na p.m.t.gsm nie bierzesz
    > pod uwagę?

    Nie mam pojęcia o czym mówisz... urojenia masz jakieś?
    Nikogo ani tu ani tam nie obrażałem ani nie zamierzam obrażać.

  • 8. Data: 2018-08-04 22:21:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-04 o 17:41, Pszemol pisze:

    > Nie mam pojęcia o czym mówisz... urojenia masz jakieś?
    > Nikogo ani tu ani tam nie obrażałem ani nie zamierzam obrażać.

    Łżesz oszuście, lub jesteś kretynem który sugerowanie urojeń
    u rozmówcy nie uważa za obrazę. To kim tak naprawdę jesteś?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-08-04 22:34:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Łżesz oszuście, lub jesteś kretynem który sugerowanie urojeń
    > u rozmówcy nie uważa za obrazę. To kim tak naprawdę jesteś?

    Urojenia nie są żadną obrazą, dlaczego miały by być?
    Medyczny problem... zwyczajna sprawa.
    Jak Ci powiem że cieknie Ci z nosa bo masz katar to jest to obraza?

  • 10. Data: 2018-08-05 11:21:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-04 o 22:34, Pszemol pisze:

    > Urojenia nie są żadną obrazą, dlaczego miały by być?

    A dlaczego nie miałbyś być łgarzem i oszustem?

    > Medyczny problem... zwyczajna sprawa.
    > Jak Ci powiem że cieknie Ci z nosa bo masz katar to jest to obraza?

    W upały pisanie że ktoś kogo nie widziałeś ani nie słyszałeś ma katar
    jest świadomą obrazą.