  • 1. Data: 2021-12-17 23:48:42
    Temat: Parkowanie: droga wewnętrzna a skrzyżowanie dróg publicznych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Klasyczne skrzyżowanie 4 dróg. Jedna z tych dróg jest drogą wewnętrzną.
    Czyli de facto jest to jednak kodeksowe skrzyżowanie 3 dróg publicznych. Plus
    jednej wewnętrznej.

    Pytanie: czy na takiej drodze wewnętrznej można parkować w odl. mniejszej niż
    10m od skrzyżowania?

  • 2. Data: 2021-12-18 22:32:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jakie tam znaki, w jakiej odległości od skrzyżowania, i czy poparte projektem
    organizacji ruchu?

    -----

  • 3. Data: 2021-12-19 00:41:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.12.2021 o 23:48, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > jednej wewnętrznej.
    >
    > Pytanie: czy na takiej drodze wewnętrznej można parkować w odl. mniejszej niż

    Ścierwo parkuje to chyba można.

  • 4. Data: 2021-12-21 19:07:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Dec 2021 23:48:42 +0100, w
    <4...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > jednej wewnętrznej.
    >
    > Pytanie: czy na takiej drodze wewnętrznej można parkować w odl. mniejszej niż

    4 dni i nikt nie wie? :)

  • 5. Data: 2021-12-21 19:19:51
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    r...@k...pl w

    > Fri, 17 Dec 2021 23:48:42 +0100, w
    > <4...@4...com>, "r...@k...pl"

    > 4 dni i nikt nie wie? :)

    Masz problem, bo zadałeś pytanie infantylne?

    Oj Radziu...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2021-12-23 13:10:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wie, ale Ty niedobry jesteś... ;-)

    -----

  • 7. Data: 2021-12-26 16:15:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

[...]

    ----------------

    Art. 1.2.

    neelix

  • 8. Data: 2021-12-26 16:35:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-17 o 23:48, r...@k...pl pisze:

    > Klasyczne skrzyżowanie 4 dróg.

    Swoją drogą, takie skrzyżowanie to ewenement. Klasyczne? I nie rondo?
    Nie wyobrażam sobie, jak można przez takie skrzyżowanie przejechać.
    Ciekaw jestem, gdzie ono się znajduje, chciałbym je obejrzeć.

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2021-12-26 18:00:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2021 o 16:35, Akarm pisze:

    > Swoją drogą, takie skrzyżowanie to ewenement. Klasyczne? I nie rondo?
    > Nie wyobrażam sobie, jak można przez takie skrzyżowanie przejechać.
    > Ciekaw jestem, gdzie ono się znajduje, chciałbym je obejrzeć.

    Masz przykładowe
    https://www.google.pl/maps/@52.2873843,20.9320522,3a
    ,75y,229.06h,73.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEt5tT-hZpUur
    LaitlqmCdg!2e0!7i13312!8i6656

    Teraz jest ciekawsze bo przebudowują i bedzie rondo. Co ciekawe
    oznakowanie poziome wskazuje na "klasyczne" rondo - ustąp przed wjazdem
    a pionowe... klasyczną drogę z pierwszeństwem przejazdu dla sokratesa;)

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-12-26 18:15:32

    Sun, 26 Dec 2021 16:15:59 +0100, w <61c88730$0$558$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > jednej wewnętrznej.
    >
    > Pytanie: czy na takiej drodze wewnętrznej można parkować w odl. mniejszej

    1.2.2 na pewno nie dotyczy

    A 1.2.1 w jaki sposób ma dotyczyć?