  • 1. Data: 2014-09-01 11:40:42
    Temat: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    na dwóch stanowiskach to...
    O co mu chodzi???
    Może ktoś wytłumaczyć???

  • 2. Data: 2014-09-01 11:45:38
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-01, Bolko <s...@g...com> wrote:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]
    Trzesie sie o swoja furke zebys mu jej nie poobijal jak zaparkujesz obok
    i bedziesz wychodzil.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-09-01 11:59:45
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-09-01 11:45, AZ pisze:

    > Trzesie sie o swoja furke zebys mu jej nie poobijal jak zaparkujesz obok
    > i bedziesz wychodzil.

    Lub zanik szarych komorek wraz z zanikiem miedzyudzia meskiego...

  • 4. Data: 2014-09-01 12:11:45
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-01 11:40, Bolko pisze:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]

    u siebie pod drzwiamy stodoły tak stawia, to mysli, ze w mieście też tak
    można...

    @

  • 5. Data: 2014-09-01 12:52:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-01 11:45, AZ wrote:

    > Trzesie sie o swoja furke zebys mu jej nie poobijal jak zaparkujesz obok
    > i bedziesz wychodzil.

    dokladnie tak

  • 6. Data: 2014-09-01 13:00:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > dokladnie tak

    A to nie można sobie załatwić papierów inwalidy, tam są większe miejsca?

  • 7. Data: 2014-09-01 13:04:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-01, Bolko <s...@g...com> wrote:

    > A to nie można sobie załatwić papierów inwalidy, tam są większe miejsca?

    No pewnie maja papiery inwalidy umyslowego, tylko czy to uprawnia do
    parkowania na takim miejscu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-09-01 13:09:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
    >Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    >Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]

    Nie wiem o co chodzi, ale bywa ze miejsca sa waskie, a niektore auta
    szerokie ...

    J.

  • 9. Data: 2014-09-01 13:10:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 11:40, Bolko pisze:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]

    Bardzo chętnie, przyczyn może oczywiście być dużo, ale jako że sam tego
    doświadczałem to na podstawie tego odpowiem. - Sprawa wydaje mi sie
    oczywista - kierowca bądź kierownica przesiadł/a się z innego wozu. Jak
    jeździłem Mustangiem to raczej nigdy nie było potrzeby naddawania się na
    zakręcie czy przy wjeżdżaniu gdzieś. Po przesiadce na Vectrę, na dzień
    dobry przetarłem bok przy wjeździe do dość wąskiej bramy. ale to betka,
    teraz gdy jeżdżę dwoma minivanami to muszę brać poprawkę jak w
    ciężarówce. Wszystko to wymaga przyzwyczajenia, a on/na moze robili
    dziewiczą jazdę.
    Tak że nie masz co pomstować no owego kierowcę merca, być może w jego
    zachowaniu nie ma żadnej złośliwości. Wjechał jak wjechał a korekta ze
    wzgledu na panujący ruch była niemożliwa.

  • 10. Data: 2014-09-01 14:02:19
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-01 13:10, Trybun pisze:
    > Tak że nie masz co pomstować no owego kierowcę merca, być może w jego
    > zachowaniu nie ma żadnej złośliwości. Wjechał jak wjechał a korekta ze
    > wzgledu na panujący ruch była niemożliwa.

    a co powiesz na postawienie auta tak, ze linia oddzielająca miejsca
    parkingowe jest dokładnie na środku, między kołami?

    @