  • 1. Data: 2019-02-14 09:10:06
    Temat: Parkowanie w Łodzi
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Czy są tu łodzianie?

    Będę w najbliższych dniach odbierał kilka ludzkich przesyłek po koncercie w
    Arenie. Czy jakiś uczynny lokales mógłby napisać, gdzie w rozsądnej
    odległości od hali mozna na 1-2 godziny postawić samochód? Nie musi być
    koniecznie za darmo.
    Parking samej Areny raczej odpada, bo nawet jeśli będzie dostępny, to
    prawdopodobnie będzie całkiem zatkany.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-02-14 17:00:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zatkane tez bedzie wszystko obok. Poczekaj w dowolnym wolnym miejscu i jak wyjda
    podjedz i z ulicy ich zgarnij. Mozesz jeszcze probowac zatrzymac sie blizej i wyslesz
    im smsa z pozycja. Tam jedynie na parkingach osiedlowych i na uni lubelskiej przy
    basenie sa parkingi, jest jeszcze przy dworcu.

  • 3. Data: 2019-02-14 17:30:06
    Temat: Re: Parkowanie w Łodzi
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 08:00:09 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > dworcu.

    Ale z dworca jest ze 4 km chyba, nie? Nie wiem jak działa nocny zbiorkom w
    Łodzi. A, bo to będzie ok. 23:00 - zapomniałem dodać.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2019-02-14 18:13:31
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 14.02.2019 o 17:30, Maciek pisze:

    > Ale z dworca jest ze 4 km chyba, nie? Nie wiem jak działa nocny zbiorkom w
    > Łodzi. A, bo to będzie ok. 23:00 - zapomniałem dodać.

    Chyba nie ten dworzec sprawdzasz. Z Kaliskiego jest pieszo około 500m,
    samochodem 1,5 km

    https://tiny.pl/tmnxg

    https://tiny.pl/tmnxt

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2019-02-14 23:11:56
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W całkiem sensownej odległości jest market Carrefour i darmowy parking, po drugiej
    stronie estakady jest stacja Lukoil, może tam coś wolnego będzie, duży parking Auchan
    kawałek dalej na JP2, obok stacja BP. Wszystko w zasięgu kilkuminutowego spaceru

  • 6. Data: 2019-02-19 10:52:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 09:10:06 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > Arenie. Czy jakiś uczynny lokales mógłby napisać, gdzie w rozsądnej
    > odległości od hali mozna na 1-2 godziny postawić samochód? Nie musi być

    Dla potomności podsumuję - promieniu pół kilometra nie było gdzie
    zaparkować nawet hulajnogi. Wjazd na paring Areny 30 zł...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2019-02-20 20:01:18
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 14.02.2019 o 09:10, Maciek pisze:

> [...]
    > koniecznie za darmo.
    > Parking samej Areny raczej odpada, bo nawet jeśli będzie dostępny, to

    Kila dogodnych punktów do odebrania patrząc na mapę
    (https://www.google.pl/maps/@51.7533843,19.4281056,1
    5.5z?hl=pl):
    - Wzdłuż Bandurskiego do Carefoura - parking,
    - Kaliski obok - parking pod torami osobne wjazdy od Włókniarzy i Unii
    Lubelskiej jeśli dobrze pamiętam
    - Komfort po drugiej stronie AL. Włókniarzy, mały parking tam jest
    - Pasaż Łódzki też przy Włókniarzy
    - Ewentualnie przy Łąkowej/Żeromskiego też można na ulicy stanąć
    --
    --- xyz