  • 41. Data: 2018-11-05 08:12:46
    Temat: Re: Parownik klimy.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 06:34:16 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Jakos opanowalismy lanie ze szwem i to nie przeszkadza.
    > Chyba nie.

    Poszukaj kto betonował zbiorniki LNG w Gazoporcie i czemu nie Polacy.

    > Pal licho bloki

    Tanie i trwałe budownictwo mieszkaniowe to jeden z filarów rozwoju gospodarczego.
    Rozumieli to komuniści, kapitaliści, liberałowie, narodowcy, populiści- być może i Ty
    byś zrozumiał.

    > - przesła mostu tak robili po kawalku.
    > Na razie stoi.

    Nawet piramidy stoją.

    > A to cos mi sie pomylilo ... albo i nie
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Ondol

    Jak poszukasz to i tłuk pięściowy znajdziesz. Albo kamienny toporek. Tylko dopisz
    jakąś konkluzję, czego to według Ciebie dowodzi.

    > P.S. O, masz centrale na dachu
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Sampoong_Department_St
    ore_collapse

    I co teraz?

  • 42. Data: 2018-11-05 17:52:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Poszukaj kto betonował zbiorniki LNG w Gazoporcie i czemu nie Polacy.

    A kto ? Jak wiesz cos wiecej, to napisz, ale moze w osobnym watku.

    >Tanie i trwałe budownictwo mieszkaniowe to jeden z filarów rozwoju
    >gospodarczego. Rozumieli to komuniści, kapitaliści, liberałowie,
    >narodowcy, populiści- być może i Ty byś zrozumiał.

    Tanie to jest amerykanskie. Ja takiego nie chce.

    Ale chodzi mi o to, ze w blokach ten szew tak nie przeszkadza.

    >Nawet piramidy stoją.

    Stoją. To latwe. A ja poziomym prześle mostu.

    Swoja droga - tez mnie to wtedy zastanowiło, podpytalem jakiegos
    budowlanca, i mowil, ze nie ma problemu.
    Czyms tam smaruja i mozna beton po kawału wylewac.

    >Jak poszukasz to i tłuk pięściowy znajdziesz. Albo kamienny toporek.
    >Tylko dopisz jakąś konkluzję, czego to według Ciebie dowodzi.

    Tak jakos zapamietalem, ze ten budynek runal, bo mu połozyli ciezka
    ogrzewaną powietrznie podloge.
    Okazuje sie, ze nieprawda, podloga byla grzana wodą ... ale jak widac
    nazwali na wzor powietrznej.

    ore_collapse
    >I co teraz?

    Nic, dowodzi, ze oni tez znaja centrale klimatyzacji na dachu.

    Ha - a moze po tym wypadku sie zniechecili, jak sie daje duzo malych,
    to nie widac ryzyka :-)

    J.