  • 1. Data: 2019-12-06 08:32:53
    Temat: Partycja EFI
    Od: jacek <j...@o...pl>

    Prawdopodobnie psuje mi się partycja EFI na dysku SSD. Objawy są takie że
    uruchamiany komp staje na etapie załadowania systemu. Do biosu można
    wejść za każdym uruchomieniem bez problemu. Już raz, parę tyg. temu, przy
    identycznych objawach, dłubiąc w biosie udało mi się przywrócić ładowanie
    systemu ale nie wiem jakim cudem :) Jeśli ktoś wie co tam na tej EFI
    jest, jak ją sprawdzić, naprawić, napisać na nowo, edytować, niech da
    jakiś cynk.
    Partycje użytkowe tego dysku, w tym systemowa, są sprawne i
    dostępne. Obecnie działam z dodatkowego dysku SSD, na którym
    zainstalowałem prowizorycznie innego Minta. Jeśli w biosie ustawię
    butowanie z tego dysku, komp startuje bez problemów. Jeśli przełączę na
    ten z felerną EFI - klops.

    --
    Jacek