  • 1. Data: 2020-02-01 13:45:59
    Temat: Partycja odzyskiwania
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    Ma ktoś pojecie po kiego producent (A Data) zamieszcza tytułową partycję
    na SSD i do czego ona ma służyć?

  • 2. Data: 2020-02-01 14:57:00
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Feb 2020 13:45:59 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e357304$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    od Trybun <L...@j...cb> :

    >Ma ktoś pojecie po kiego producent (A Data) zamieszcza tytułową partycję
    >na SSD i do czego ona ma służyć?

    Co to za dysk? Fabrycznie nowy dysk nie powinien czegoś takiego zawierać, może to
    dysk
    używany? W Crystaldiskinfo zobacz ile ma godzin pracy, dodatkowo powinno być widać
    sumę
    zapisów/odczytów.

  • 3. Data: 2020-02-01 15:45:15
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 2/1/20 2:57 PM, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
    dysk
    > używany? W Crystaldiskinfo zobacz ile ma godzin pracy, dodatkowo powinno być widać

    A może jest partycja utworzona przez wirusa?

  • 4. Data: 2020-02-01 16:08:40
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Feb 2020 15:45:15 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e358efb$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    od Borneq <b...@a...hidden.pl> :

    >A może jest partycja utworzona przez wirusa?

    Raczej nie, wirus czy trojan ma sprytniejsze metody ukrywania swojej obecności.

  • 5. Data: 2020-02-01 16:53:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Trybun pisze tak:

    > Ma ktoś pojecie po kiego producent (A Data) zamieszcza tytułową
    > partycję na SSD i do czego ona ma służyć?

    a co na niej jest i jaki ma rozmiar?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2020-02-01 18:21:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-01 o 13:45, Trybun pisze:

    > Ma ktoś pojecie po kiego producent (A Data) zamieszcza tytułową partycję
    > na SSD i do czego ona ma służyć?

    Kupiłeś używkę?
    Sprawdź za pomocą SSD-Z
    http://aezay.dk/aezay/ssdz/

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2020-02-01 18:55:31
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 01.02.2020 o 14:57, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    dysk
    > używany? W Crystaldiskinfo zobacz ile ma godzin pracy, dodatkowo powinno być widać

    Sandisk. Suma odczytów - 194GB, zapisów - 163GB,  zapisów NAND - 124GB,
    ilość włączeń 10 razy, czas pracy dysku - 59 godz. Wygląda na to że
    nówka nie śmigany..

  • 8. Data: 2020-02-01 18:58:28
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 01.02.2020 o 16:53, PiteR pisze:

    > a co na niej jest i jaki ma rozmiar?

    520MB, chyba nic, nie mam sposobu aby to sprawdzić. Teraz sobie
    przypominam że jak partycjonowałem go Magikiem  to nie było żadnej
    ukrytej partycji, to ten program bez mojej wiedzy musiał ją założyć..
    Pytanie tylko - po jaka cholerę.. Może na  dysku były jakieś dane
    producenta i ten program przed formatem je ulokował w konkretnym miejscu?

  • 9. Data: 2020-02-01 19:03:43
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 01.02.2020 o 18:21, Irokez pisze:

    > Kupiłeś używkę?
    > Sprawdź za pomocą SSD-Z
    > http://aezay.dk/aezay/ssdz/

    Nowy. Sprawdziłem polecanym CristalDiscInfo. - 10 włączeń.

  • 10. Data: 2020-02-01 19:52:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-01 o 19:03, Trybun pisze:

    > Nowy. Sprawdziłem polecanym CristalDiscInfo. - 10 włączeń.

    Nówka to 0 włączeń.
    Jedno to już używany. :)
    Jakby wyjechać samochodem z salonu.