  • 261. Data: 2020-03-02 10:06:08
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5e5bf991$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > +> Do niezabezpieczonych używam -- EAC do CDDA i ImgBurn do innych.

    > Jakiego?

    Do kopiowania zabezpieczonych płyt.

    > Mało widziałeś w tym temacie.

    Wiedzieć to może i mało wiedziałem, ale miałem ten program.

  • 262. Data: 2020-03-02 10:06:43
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 01.03.2020 o 20:51, Animka pisze:

    > Tak, nie o istotę Biosu.
    > Masz na pendrivie utworzony dysk odzyskiwania?

    Na laptopie jest fabrycznie założona  partycja z "kopią bezpieczeństwa"
    7ki, i to wszystko. Oj, przepraszam - podczas pierwszego uruchomienia
    laptopa zrobiłem kopię systemu na 5ciu płytach DVD.

  • 263. Data: 2020-03-02 17:39:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e5ccc14$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > A co to znaczy?

    Pod 32bitowym masz do dyspozycji wprost tylko
    3 GB RAMki, choćbyś w komputerze miał więcej.

    Pod 64bitowym masz do dyspozycji znacznie
    więcej, o ile w komputerze masz więcej.

    -=-

    Naprawdę tego nie wiesz, czy o coś innego Ci pływa?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 264. Data: 2020-03-03 00:49:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e5ccc80$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Do kopiowania zabezpieczonych płyt.

    Zależy od zabezpieczeń, ale są programy lepsze i gorsze.
    Chyba nie ma takiego zabezpieczenia, którego nie można złamać.

    > Wiedzieć to może i mało wiedziałem, ale miałem ten program.

    Ja miałem kilka wersji -- wiem, że tych wersji było bardzo dużo.

    ImgBurn też jest w wielu^16 odsłonach.
    Ale EAC chyba tylu wydań/wersji nie ma.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 265. Data: 2020-03-06 16:47:31
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    > więcej, o ile w komputerze masz więcej.
    >
    > -=-
    >
    > Naprawdę tego nie wiesz, czy o coś innego Ci pływa?

    Nie znam takich określeń, dla mnie jest to nie 'zasięg adresowania" a
    obsługa/korzystanie z RAMu o większej niz 4GB pojemności.

  • 266. Data: 2020-03-06 16:48:12
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5e5ccc80$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Zależy od zabezpieczeń, ale są programy lepsze i gorsze.
    > Chyba nie ma takiego zabezpieczenia, którego nie można złamać.

    Możliwe, ja opieram zdanie na czymś co znam i czego używałem. Dla
    odmiany, program CloneDVD może i do czegoś sie nadaje, jednak na pewno
    nie jest to kopiowanie zabezpieczonych nośników.

    > Ja miałem kilka wersji -- wiem, że tych wersji było bardzo dużo.
    >
    > ImgBurn też jest w wielu^16 odsłonach.
    > Ale EAC chyba tylu wydań/wersji nie ma.

    W swoim czasie czytałem że i Nero potrafi kopiować zabezpieczone płyty,
    ale to mit.

  • 267. Data: 2020-03-06 21:21:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-06 o 16:47, Trybun pisze:

    > Nie znam takich określeń, dla mnie jest to nie 'zasięg adresowania" a
    > obsługa/korzystanie z RAMu o większej niz 4GB pojemności.

    Adresowanie a obsługa to dwie różne rzeczy.
    Przykładowo, był pod WinXP 32bit ciekawy program do RAM-dysku. WinXP
    obsługiwał z PAE do 4GB, a powyżej siedział sobie ów RAM-Dysk.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 268. Data: 2020-03-08 08:02:33
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 06.03.2020 o 21:21, Adam pisze:

    > Adresowanie a obsługa to dwie różne rzeczy.
    > Przykładowo, był pod WinXP 32bit ciekawy program do RAM-dysku. WinXP
    > obsługiwał z PAE do 4GB, a powyżej siedział sobie ów RAM-Dysk.

    Czyli ja użytkownik co mam z tego "adresowania"?

  • 269. Data: 2020-03-29 00:34:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e57d60b$0$546$6...@n...neostrada.pl

    > "Olaf Frikiov Skiorvensen" 7...@4...com

    > Nie zdechnie -- przeczeka ataki czaokawirusa w specjalnym schronie! ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=F6iH4rzlY08 <-- 60 metrów, 13 pięter...
    > https://youtu.be/exm1fA0p964?t=10 <-- Kiedyś tu będzie Rumunia... ;)

    Cwaniaczek... Wybrał sobie na przetrwanie przytulniejsze lokum...
    https://youtu.be/4Zw6QdjxBy8?t=111
    Pod latarnią najciemniej?... Niemal na tej samej szerokości
    https://www.google.pl/maps/search/wuhan+szanghaj/@27
    .9788852,110.4199622,5.81z
    geograficznej... Niedaleko... Poszedł spać do kamieniołomu,
    lecz odnalazł się gdzie?... 18 pięter do góry, 2 do dołu?...
    Dach równy z ziemią... 555 milionów dolarów... [ciekawe,
    ile juanów? -- tylko niech mi nie wmawiają, że tam nie ma
    Usenetu...]

    --