  • 11. Data: 2019-05-15 06:31:03
    Temat: Re: Pasek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2019 o 02:00, Pszemol pisze:

    > Napisz coś więcej o tym prawie fizyki a szczególnie o ujemnym tarciu...
    > Szczerze mówiąc - nie słyszałem... jakaś dupiana ta AGH, nic nie uczą na
    > EAiE.

    Ty to naprawdę nie czujesz jak cię małe i włochate w dupę gryzie?

    Shrek

  • 12. Data: 2019-05-15 06:51:18
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > Ty to naprawdę nie czujesz jak cię małe i włochate w dupę gryzie?
    >
    > Shrek

    A musisz tak się dowartościowywać ?

  • 13. Data: 2019-05-15 08:27:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 02:00, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Napisz coś więcej o tym prawie fizyki a szczególnie o ujemnym tarciu...
    > Szczerze mówiąc - nie słyszałem... jakaś dupiana ta AGH, nic nie uczą

    Nie uczyli Cię o ujemnym tarciu, które powoduje nadpoślizg?

  • 14. Data: 2019-05-15 08:37:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 14 May 2019 22:01:20 -0500, Pszemol wrote:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Ciężko wyczuć,

    Uzytkownik pisze składnie i do rzeczy, nierzadko z pewną dozą oczywistego
    (ale niemniej przyjemnego) ironicznego humoru.
    No ale może ty masz trudność przez... barierę językową? :) Dłuższy pobyt
    wśród obcych często tak na człowieka wpływa (wiem po sobie).

    > bo z jednej strony twierdzi że prędkość mniejsza od
    > typowej 200km/h a potem...

    Hiperbola, mająca na celu podkreślenie faktu, że motocykliści to w
    przerażającej większości idioci.

    Mateusz

  • 15. Data: 2019-05-15 08:45:16
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 15 May 2019 08:27:51 +0200, Uzytkownik wrote:

    > Nie uczyli Cię o ujemnym tarciu, które powoduje nadpoślizg?

    Oj, nie znęcaj się już nad nieszczęsnym emigrantem. :)

    Mateusz

  • 16. Data: 2019-05-15 08:50:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-05-12 o 16:17, Pszemol pisze:
> [...]
    ps.com...
> [...]
    youtu.be

    > Czy ja dobrze widzę, że słupek od znaku odciął motocykliście nogę??? wow.

    Wyluzuj. Jest to u motocyklistów wliczone w pasję.

  • 17. Data: 2019-05-15 09:07:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 02:15, s...@g...com pisze:

    > Heh, wlasnie tez liczylem.
    > 24klatki na 30, policzylem 6,5 dlugosci motocykla. Zalozylem ze moto ma 2m.
    > Wyszlo mi jakies 58+kmh

    Motocykl przelatuje od lewej krawędzi do prawej przez 20 klatek, a film
    ma 29klatek/sekundę. Co daje nam prędkość ok. 17-18m/s czyli ok. 60-65km/h.

    Tylko licz od chwili, kiedy się pojawia jego przód po lewej stronie zza
    murka do chwili, kiedy przód dotyka prawej krawędzi.

    Prawdopodobnie policzyłeś 24 klatki do momentu jak cały motocykl zniknął
    za prawą krawędzią, a to jest błąd, ponieważ do obliczeń musimy wziąć
    jeden punkt obiektu, a nie cały obiekt. Musiał byś do widzianej długości
    drogi dodać długość motocykla.

  • 18. Data: 2019-05-15 09:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Heh, wlasnie tez liczylem.
    > 24klatki na 30, policzylem 6,5 dlugosci motocykla. Zalozylem ze moto
    > ma 2m. Wyszlo mi jakies 58+kmh

    Jeżeli tak to cofam to co powiedziałem. Wygladało ze slizga sie z duza
    predkoscia.
    Pytanie czy jestesmy w stanie oszacować przy jakiej predkosci był wypadek
    bo czesc predkosci na pewno wytracił.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 19. Data: 2019-05-15 14:04:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
    ps.com...

    > Uzytkownik pisze składnie i do rzeczy, nierzadko z pewną dozą oczywistego
    > (ale niemniej przyjemnego) ironicznego humoru.

    Nie wiem, nie jestem jego wiernym czytelnikiem i fanem, jak Ty :-)

    > No ale może ty masz trudność przez... barierę językową? :) Dłuższy pobyt
    > wśród obcych często tak na człowieka wpływa (wiem po sobie).

    Być może. Z całą pewnością niekompetentny jestem do konsumowania
    polskich dowcipów politycznych bo od dawna nie śledzę who-is-who
    Polskiej sceny politycznej.

    > Hiperbola, mająca na celu podkreślenie faktu, że motocykliści to w
    > przerażającej większości idioci.

    Nie przesadzaj.
    Może nie idioci a raczej poszukiwacze silnych emocji bez wyobraźni...

  • 20. Data: 2019-05-15 14:05:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oj, nie znęcaj się już nad nieszczęsnym emigrantem. :)

    Tylko bez wyzwisk, proszę :-P