  • 71. Data: 2019-05-17 17:21:01
    Temat: Re: Pasek
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 22:12:28 UTC-5 użytkownik Pszemol napisał:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    3a,60y,278.85h,86.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1shfvqTtgMIL
    GdnR9_9zTPmg!2e0!7i16384!8i8192

    a,75y,292.01h,80.65t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3NSLDV2qIlc
    NXidQKExyZw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoi
    d%3D3NSLDV2qIlcNXidQKExyZw%26output%3Dthumbnail%26cb
    _client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D6.4821253%26pitch%3D0%26thumbfov%3
    D100!7i13312!8i6656

    > Fajowe wideo - dzięki!

    > Ale tam wszystkie boczne ulice mają czerwone STOPy a nie żółte trójkąty.
    > Więc teoretycznie ci jadący na Ciebie z boku powinni się zatrzymać.

    No, teoretycznie. Rolling stop :)
    I potem taki ci wyjedzie przed maske.

    Jak mi sie bedzie nudzic to nagram poranek na takiej ulicy. Ladnie widac jak sobie
    nawzajem wyjezdzaja i jak bezsensu niektore drogi sa uzywane w hameryce.

    > Amerykanin przyjeżdzający do Polski dostanie ataku paniki
    > po pierwszych kilometrach oddalenia się od lotniska bo
    > takiej kakofonii różnokolorowych znaków drogowych tutaj
    > nie mają nigdzie nawet w centrach miast... Właśnie też ciasne
    > uliczki jak w Krakowie droga z lotniska przez Tyniec i masz cienką
    > nitkę asfaltu i nadjeżadzający na Ciebie sprzeciwka autobus.
    > Typowy Amerykanin sra wtedy w portki - nawet ja muszę się
    > mocno opanowywać gdy wracam do Polski po np. roku w USA.
    > odzwyczajony.

    A to inna sprawa. U nas znakow jak mrowkow i kolorowe. A u nich, czarnobiale, male,
    poukrywane, nie powtarzane po skrzyzowaniach...

  • 72. Data: 2019-05-17 17:23:46
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 22:14:36 UTC-5 użytkownik Pszemol napisał:
    > "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote in message
    >
    > Myślę, że noga na tylnym siedzeniu samochodu obłożona
    > 2-3 workami z lodem nie osiągnęłaby temperatury poniżej
    > zera a ten chłód spowolniłby psucie się "mięsa".

    Nie chodzi o psucie.
    Chodzi o to aby spowolnic metabolizm aby sie komorki nie zaglodzily/udusily.

    Ale zamrozic nie mozna, bo lod rozsadza komorki. I po przeszczepie martwica nawet
    skory to bardzo niepozadana sprawa.

  • 73. Data: 2019-05-17 23:14:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-17 05:08, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Szkoda mi życia na ciskanie się po sądach z papugami...
    > Miskę olejową wymieniłem już sobie samemu w ubiegły
    > weekend - koszt $40 i dwie godziny spokojnej roboty.

    Dobre dobre

  • 74. Data: 2019-05-18 02:18:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > A to inna sprawa. U nas znakow jak mrowkow i kolorowe. A u nich,
    > czarnobiale, male, poukrywane, nie powtarzane po skrzyzowaniach...

    Gorzej ze sygnalizacją świetlną która jest ZA skrzyżowaniem,
    "praktycznie", aby była widoczna, a nie przed :-)

  • 75. Data: 2019-05-18 02:19:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dobre dobre

    A dobre... miałem trochę fajnej zabawy, a jak...

  • 76. Data: 2019-05-18 02:50:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>