  • 1. Data: 2014-09-01 11:19:33
    Temat: Patent na stopke boczna?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Zrobilem sobie gixxera na tor, w sensie ubralem w laminaty i wywalilem
    wszystko co zbedne ale powstala koncepcja by moc go wyposazac w minimalne
    wyposazenie drogowe pozwalajace legalnie poruszac sie po drodze zebym
    mogl bez stresu jezdzic rano po bulki. No i o ile kwestie oswietlenia
    udalo mi sie zgrabnie rozwiazac to pozostaje kwestia stopki bocznej.
    Oryginalna nie moze byc bo w tym miejscu jest owiewka a nie chce jej
    ciac.

    Widzial moze ktos jakis fajny i bezproblemowy patent na stopke boczna?
    Przeszukalem troche Googla ale nic ciekawego nie znalazlem, byc moze
    szukam w zlym kierunku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2014-09-01 14:51:56
    Temat: Re: Patent na stopke boczna?
    Od: p...@b...pl

    W dniu poniedziałek, 1 września 2014 11:19:33 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
    > to pozostaje kwestia stopki bocznej.
    >
    > Oryginalna nie moze byc bo w tym miejscu jest owiewka a nie chce jej
    >
    > ciac.

    Jak miałem osiem lat i rower bez stopki to opierałem o płot.
    Ale teraz z tom Uniom to nie wiem czy to jeszcze jest legalne.

    KJ

  • 3. Data: 2014-09-01 14:55:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-01, p...@b...pl <p...@b...pl> wrote:

    > Jak miałem osiem lat i rower bez stopki to opierałem o płot.
    > Ale teraz z tom Uniom to nie wiem czy to jeszcze jest legalne.

    Tak robie, ale jak pojade w miejsce gdzie plota nie bedzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-09-01 15:15:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tak robie, ale jak pojade w miejsce gdzie plota nie bedzie?
    To oprzesz o podłogę.
    Dawaj fotki, a nie o stopce będzie tutaj gadał. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-09-01 15:19:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-01, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > To oprzesz o podłogę.
    > Dawaj fotki, a nie o stopce będzie tutaj gadał. :)

    Motura w bialych owiewkach nie widziales? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-09-01 20:15:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-01 11:19, AZ pisze:
> [...]
    > udalo mi sie zgrabnie rozwiazac to pozostaje kwestia stopki bocznej.
    > Oryginalna nie moze byc bo w tym miejscu jest owiewka a nie chce jej

    Stopka boczna to pikuś. Lepiej powiedz, jak tam Twoja pozycja w zakręcie.
    Przestałeś się w końcu wychylać przeciwnie do zakrętu?

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-09-02 09:23:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-01, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Stopka boczna to pikuś. Lepiej powiedz, jak tam Twoja pozycja w zakręcie.
    > Przestałeś się w końcu wychylać przeciwnie do zakrętu?

    Gdybys skonczyl teorytyzowac i zaczal jezdzic to bysmy mogli pogadac,
    a tak to...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-09-02 09:47:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-09-01 11:19, AZ pisze:

    > Widzial moze ktos jakis fajny i bezproblemowy patent na stopke boczna?
    > Przeszukalem troche Googla ale nic ciekawego nie znalazlem, byc moze
    > szukam w zlym kierunku.

    Zawsze mozesz wozic na plecach stojak pod wahacz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2014-09-02 10:02:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zawsze mozesz wozic na plecach stojak pod wahacz.
    O to, to - właśnie tak. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-09-02 10:32:06
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-09-02 10:02, WOJO pisze:
    > O to, to - właśnie tak. :)
    > Pozdrawiam.
    > WOJO
    A jak dobrze pokombinuje z tym stojakiem to jeszcze sobie zrobi wheelie
    bar z kółkami - dwa w jednym będzie:)

    --
    Qlfon, Lublin