  • 1. Data: 2018-01-23 20:26:56
    Temat: Pecet a'la tablet
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Poszukuje *taniego* peceta w formie tabletu.

    Powinien:
    a) mieć ze 3 porty USB, "normalne" typu A, 2.0 wystarczy
    b) mieć przynajmniej 1280 pixeli w poziomie, nie za duży
    c) mieć standardowy BIOS pozwalający bootować z karty SD, USB itd
    d) mieć na pokladzie minimum 32GB flasha a najlepiej 64
    e) i minimum 2GB ramu
    f) powinien dać radę uciągnąć Win10
    g) no i najwazniejsze: x86-64. Nie arm.

    Może to być chiński badziew. Obecnie czochram po aliexpress i coś by się
    może i znalazło, ale nauczony jestem że opisy chińczyków są, delikatnie
    mówiąc, niedokładne. Ponadto ciezko z recenzjami i cieżko z oficjalnymi
    specyfikacjami.

    Czy ktoś ma namiar na jakiś sensowny tablet tego rodzaju? Nie zależy mi
    w ogóle na bajerach typu milimetr grubości. Może być toporny i tandetny.
    Ma tylko działać.

    Znaznacza jeszcze raz: taniego. Wszelkie nowe wynalazki ze sklepów
    stacjonarnych są grubo za drogie.

  • 2. Data: 2018-01-26 10:20:42
    Temat: Re: Pecet a'la tablet
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-23 20:26, Sebastian Biały wrote:
    > Cześć.
    >
    > Poszukuje *taniego* peceta w formie tabletu.

    https://allegro.pl/kategoria/laptopy-491?order=d&ekr
    an-dotykowy=tak&offerTypeBuyNow=1&stan=u%C5%BCywane&
    stan=po%20zwrocie&stan=powystawowe&stan=odnowione%20
    przez%20producenta

  • 3. Data: 2018-01-26 10:29:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Powinien:
    > (...)
    > Znaznacza jeszcze raz: taniego. Wszelkie nowe wynalazki ze sklepów

    Gdyby nie kryterium tani, to podchodziły by:
    - komputery AIO
    - przemysłowe komputery (terminale) panelowe

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2018-01-26 16:01:56
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.01.2018 o 10:20, m4rkiz pisze:

    > https://allegro.pl/kategoria/laptopy-491?order=d&ekr
    an-dotykowy=tak&offerTypeBuyNow=1&stan=u%C5%BCywane&
    stan=po%20zwrocie&stan=powystawowe&stan=odnowione%20
    przez%20producenta

    Podepnę się pod wątek:

    Co brakuje temu pacjentowi?:
    http://allegro.pl/laptop-tablet-dell-latitude-xt3-i5
    -4gb-320gb-gw12-i7151230707.html

    Po parametrach spodziewałbym się co najmniej 3-4 razy większej ceny. Czy
    to normalna cena w tych parametrach czy należy się doszukiwać jakiegoś
    feleru?

    p. m.

  • 5. Data: 2018-01-26 16:29:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-26 16:01, m wrote:

> [...]
    >
    > Po parametrach spodziewałbym się co najmniej 3-4 razy większej ceny. Czy
    > to normalna cena w tych parametrach czy należy się doszukiwać jakiegoś

    Chyba jest jakis wysyp polizingowcow z tego kalibru, wczoraj kolega
    namierzyl tez calkiem znosnego i rzeskiego thinkpada z i5 i sie
    zastanawial czy tej ofercie czegos nie brakuje. Pewnie niejedna firma
    pozbywa sie zamortyzowanych i pozbawionych gwarancji kilkulatkow, a te
    modele sa juz naprawde niezlymi kąskami.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2018-01-26 16:45:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    >
    > Po parametrach spodziewałbym się co najmniej 3-4 razy większej ceny. Czy
    > to normalna cena w tych parametrach czy należy się doszukiwać jakiegoś

    Sprzedawca ma trochę za dużo negatywnych komentarzy.

  • 7. Data: 2018-01-26 16:56:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:45:39 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Sprzedawca ma trochę za dużo negatywnych komentarzy.

    2,1% to dużo??
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-01-26 19:32:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-01-26 16:56, Jacek Maciejewski wrote:

    > 2,1% to dużo??

    Moje wieloletnie doświadczenie z Allegro pokazuje, że przy gdzieś
    powyżej 0,5% negatywów należy przynajmniej przeczytać te negatywy. Raz
    było nawet tak, że gość miał tylko dwa negatywy na kilkaset pozytywów, a
    mnie oszukał dokładnie tak, jak było napisane w jednym z nich. Teraz,
    kiedy można nie bać się odwetowca, sytuacja może się poprawić.

    Ponadto w przypadku sprzedawców różnych powystawowców,poleasingowców i w
    leżaków magazynowych sprzedawcy często mają tendencję do zbyt
    optymistycznego opisu stanu sprzętu. Lubią także opisywać wady w taki
    sposób, abyś w miarę możliwości ich nie zauważył.

    Wracając do tego konkretnie sprzedawcy czytamy np. taki komentarz:

    "Towar niezgodny z opisem. Dzwoniłem do sprzedawcy , zapewniał mnie że
    laptop jest grade A , czyli nie starszy jak 1 rok, . Jest grade B.
    Bateria nie chciala się ładować. Opis: bateria trzyma co najmniej 1 h.
    Zamówiłem dodatkowo dysk 500GB. Laptop go nie widział. W opisie
    reklamacje DORR TO DOOR, w regulaminie jest , że kupujący ma dostarczyć
    towar na swój koszt. Oddałem towar. Zwrot pieniędzy otrzymałem po drugim
    e-mailu. Na pierwszy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam
    sprzedawcy."

  • 9. Data: 2018-01-26 19:50:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 19:32:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Oddałem towar. Zwrot pieniędzy otrzymałem po drugim
    > e-mailu. Na pierwszy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam
    > sprzedawcy."

    Zawesze można mieć pecha :) Najważniejsze że primo - można było zwrócić
    towar bez gadania bo kupiony w firmie i secundo że klient dostał zwrot
    już po drugim mailu :). Ale popieram ostrożność, niech każdy dobiera
    ryzyko wg. własnej oceny.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2018-01-27 14:37:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/26/2018 4:01 PM, m wrote:
    an-dotykowy=tak&offerTypeBuyNow=1&stan=u%C5%BCywane&
    stan=po%20zwrocie&stan=powystawowe&stan=odnowione%20
    przez%20producenta

    Gdybym szukał laptopa dawno bym coś znalazl w tej kategorii. Problem w
    tym że laptopy są znacznie cieższe z powodu masy zbednej mi mechaniki.
    Toporny tak, ale nie mający masy zbędnych rzeczy. Nie potrzebuje
    klawiatury, napędu optycznego, obracanego ekranu itp.

    Raczej coś w tym guście:

    http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-Hi10.html