  • 11. Data: 2010-12-09 10:00:59
    Temat: Re: Pełna tablica BGP
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 09.12.2010 10:40, Przemysław Gubernat pisze:
    > Dziwne

    Bardzo dziwne.
    Najgorsze jest to, że ta liczba cały czas rośnie, więc kolejny fail jest
    nieunikniony.

  • 12. Data: 2010-12-09 10:02:55
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 09.12.2010 11:00, Krzysztof Magosa pisze:

    > Bardzo dziwne.
    > Najgorsze jest to, że ta liczba cały czas rośnie, więc kolejny fail jest
    > nieunikniony.

    Zaktualizowałem do 0.99.10 i po restarcie wczytało poprawną liczbę tras
    - oby to był babol w quadze i nic więcej.
    Dziękuje wszystkim za udział w dyskusji.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2010-12-09 10:15:36
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Krzysztof Magosa wrote:

    > Kilka dni temu cały system rebootowałem, więc wolałbym uniknąć kolejnych
    > restartów. Nie zmieniałem wersji softu i tak nagle zaczęło wariować.
    > Obawiam się, że restartnę, zacznie działać, minie parę dni i problem się
    > powtórzy. Wolałbym znać przyczyne, a nie leczyć skutki...

    Jakiś memleak ? Zrobił się update i zamiast usunąć/nadpisać stare
    prefixy dopisuje nowe..

    Marcin

  • 14. Data: 2010-12-09 12:04:21
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 09.12.2010 11:15, Marcin Kuczera pisze:
    > Jakiś memleak ? Zrobił się update i zamiast usunąć/nadpisać stare
    > prefixy dopisuje nowe..

    Też mi się wydaje, że to memleak, ale dotychczas było ok...
    Zobaczymy jak się to będzie zachowywać na nowym sofcie...

  • 15. Data: 2010-12-09 14:09:39
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    Może to nie to, ale z braku innych pomysłów - masz ustawione:

    neighbor X.X.X.X soft-reconfiguration inbound

    dla tego peera?

    --
    ---
    Zboj (Piotr Marciniak)

  • 16. Data: 2010-12-10 00:47:29
    Temat: Re: Pe?na tablica BGP
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 09.12.2010 15:09, Zboj pisze:
    > Mo?e to nie to, ale z braku innych pomys??w - masz ustawione:
    >
    > neighbor X.X.X.X soft-reconfiguration inbound
    >
    > dla tego peera?

    Mam to ustawione, w każdym bądź razie po aktualizacji quaggi problem
    przeminął.