  • 11. Data: 2018-11-05 00:05:23
    Temat: Re: Pendrive uszkodzony przez program Seatools
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=0xoQzirzUkE

    --
    @foe_pl

  • 12. Data: 2018-11-05 16:55:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    A. <r...@g...pl> wrote:

    > Czyli zdaje się jedynym właściwym deskryptorem tego pena jest "R.I.P."
    > ;-)

    Sprawdź pod Linuksem.

    1. dmesg -c
    2. Włóż pena
    3. Poczekaj kilkanaście sekund
    4. dmesg

    I wklej, czy i co się pojawi.

    Ewentualnie lsusb -v.

  • 13. Data: 2018-11-06 03:42:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-04, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 04 lis 2018 w

    > No wybacz - jaki to koloryt. Ktoś sobie jaja robi i tyle.

    Animka zdecydowanie trolem nie jest.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-11-11 13:43:52
    Od: "A." <r...@g...pl>

    > Sprawdź pod Linuksem.
    >
    > 1. dmesg -c
    > 2. Włóż pena
    > 3. Poczekaj kilkanaście sekund
    > 4. dmesg
    >
    > I wklej, czy i co się pojawi.
    >
    > Ewentualnie lsusb -v.

    Okey, po komendzie lsusb -v otrzymałem:

    Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0003 Linux Foundation 3.0 root hub
    Couldn't open device, some information will be missing
    Device Descriptor:
    bLength 18
    bDescriptorType 1
    bcdUSB 3.00
    bDeviceClass 9 Hub
    bDeviceSubClass 0 Unused
    bDeviceProtocol 3
    bMaxPacketSize0 9
    idVendor 0x1d6b Linux Foundation
    idProduct 0x0003 3.0 root hub
    bcdDevice 4.15
    iManufacturer 3
    iProduct 2
    iSerial 1
    bNumConfigurations 1
    Configuration Descriptor:
    bLength 9
    bDescriptorType 2
    wTotalLength 31
    bNumInterfaces 1
    bConfigurationValue 1
    iConfiguration 0
    bmAttributes 0xe0
    Self Powered
    Remote Wakeup
    MaxPower 0mA
    Interface Descriptor:
    bLength 9
    bDescriptorType 4
    bInterfaceNumber 0
    bAlternateSetting 0
    bNumEndpoints 1
    bInterfaceClass 9 Hub
    bInterfaceSubClass 0 Unused
    bInterfaceProtocol 0 Full speed (or root) hub
    iInterface 0
    Endpoint Descriptor:
    bLength 7
    bDescriptorType 5
    bEndpointAddress 0x81 EP 1 IN
    bmAttributes 3
    Transfer Type Interrupt
    Synch Type None
    Usage Type Data
    wMaxPacketSize 0x0004 1x 4 bytes
    bInterval 12
    bMaxBurst 0

    Bus 001 Device 002: ID 80ee:0021 VirtualBox USB Tablet
    Couldn't open device, some information will be missing
    Device Descriptor:
    bLength 18
    bDescriptorType 1
    bcdUSB 1.10
    bDeviceClass 0 (Defined at Interface level)
    bDeviceSubClass 0
    bDeviceProtocol 0
    bMaxPacketSize0 8
    idVendor 0x80ee VirtualBox
    idProduct 0x0021 USB Tablet
    bcdDevice 1.00
    iManufacturer 1
    iProduct 3
    iSerial 0
    bNumConfigurations 1
    Configuration Descriptor:
    bLength 9
    bDescriptorType 2
    wTotalLength 34
    bNumInterfaces 1
    bConfigurationValue 1
    iConfiguration 0
    bmAttributes 0x80
    (Bus Powered)
    MaxPower 100mA
    Interface Descriptor:
    bLength 9
    bDescriptorType 4
    bInterfaceNumber 0
    bAlternateSetting 0
    bNumEndpoints 1
    bInterfaceClass 3 Human Interface Device
    bInterfaceSubClass 0 No Subclass
    bInterfaceProtocol 0 None
    iInterface 0
    HID Device Descriptor:
    bLength 9
    bDescriptorType 33
    bcdHID 1.10
    bCountryCode 0 Not supported
    bNumDescriptors 1
    bDescriptorType 34 Report
    wDescriptorLength 85
    Report Descriptors:
    ** UNAVAILABLE **
[...]
    wMaxPacketSize 0x0008 1x 8 bytes
    bInterval 10

    Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
    Couldn't open device, some information will be missing
    Device Descriptor:
    bLength 18
    bDescriptorType 1
    bcdUSB 2.00
    bDeviceClass 9 Hub
    bDeviceSubClass 0 Unused
    bDeviceProtocol 1 Single TT
    bMaxPacketSize0 64
    idVendor 0x1d6b Linux Foundation
    idProduct 0x0002 2.0 root hub
    bcdDevice 4.15
    iManufacturer 3
    iProduct 2
    iSerial 1
    bNumConfigurations 1
    Configuration Descriptor:
    bLength 9
    bDescriptorType 2
    wTotalLength 25

  • 15. Data: 2018-11-11 13:48:58
    Od: "A." <r...@g...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=0xoQzirzUkE

    Dzięki, ale to już próbowałem, nic nie pomogło.

    A.

  • 16. Data: 2018-11-11 13:52:56
    Od: "A." <r...@g...pl>

    > Pod linuksem to bym spróbował czy gparted go widzi. Jeśli tak to
    > wystarczy odnowić tablicę partycji i sformatować.

    Gparted także go nie widzi niestety...

    A.

  • 17. Data: 2018-11-11 13:57:40
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 11 Nov 2018 13:48:58 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ps98fr$gfv$1@node2.news.atman.pl>
    od "A." <r...@g...pl> :

    >Dzięki, ale to już próbowałem, nic nie pomogło.

    Można przelutować flash na takiego samego pena, może zadziała.

  • 18. Data: 2018-11-11 16:55:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    A. <r...@g...pl> wrote:

    > Okey, po komendzie lsusb -v otrzymałem:

    Pena nie widać ale widać, że to wirtualka (Linux odpalony na VirtualBox).
    Wirtualka nie zobaczy urządzenia USB domyślnie, trzeba je wskazać w menu
    maszyny wirtualnej.

  • 19. Data: 2018-11-11 17:19:20
    Od: "A." <r...@g...pl>

    > Pena nie widać ale widać, że to wirtualka (Linux odpalony na VirtualBox).
    > Wirtualka nie zobaczy urządzenia USB domyślnie, trzeba je wskazać w menu
    > maszyny wirtualnej.

    Tak, z innym działającym penem nie ma problemu, po włożeniu faktycznie
    trzeba tylko wskazać go po wybraniu na ikonce z USB i od razu wskakuje i
    jest widoczny. Natomiast w przypadku tego walniętego nic się w ogóle
    nowego nie pojawia (w Windows przynajmniej wyskakuje jakiś komunikat, w
    linuksie nic).

    A.

  • 20. Data: 2018-11-11 21:54:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-11 o 17:19, A. pisze:

> [...]
    > jest widoczny. Natomiast w przypadku tego walniętego nic się w ogóle
    > nowego nie pojawia (w Windows przynajmniej wyskakuje jakiś komunikat, w

    Windows ma "bazpośredni" dostęp do urządzenia USB. Maszyna wirtualna
    widzi pośrednio.

    Uruchom jakiegoś linuksa live.

    --
    Pozdrawiam.