  • 1. Data: 2020-03-15 15:18:25
    Temat: Pendrive z mrugajaca diodka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Potrzebuję kupić pendrajw 128 GB USB 3.0 (3.1 gen. 1) z diodą (mrugającą przy
    nagrywaniu).
    Jakich słów kluczowych używać przy szukaniu np. na aledrogo czy w sklepach, bo jakoś
    nie mogę trafić?
    Mam i znam parę modeli z diodą (np. PNY: niezawodne, lecz dość powolne co najwyżej 80
    MB/s czy HP: wadliwy śmieć), ale chciałbym coś
    innego (odczyt co najmniej 150MB/s, żeby zrzucanie zawartości nie trwało ponad
    godzinę).

  • 2. Data: 2020-03-15 15:31:41
    Temat: Re: Pendrive z mrugajaca diodka
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-15 o 15:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > co najwyżej 80 MB/s czy HP: wadliwy śmieć), ale chciałbym coś innego
    > (odczyt co najmniej 150MB/s, żeby zrzucanie zawartości nie trwało ponad

    ADATA UE700

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-03-15 15:53:43
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 15.03.2020 o 15:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > co najwyżej 80 MB/s czy HP: wadliwy śmieć), ale chciałbym coś innego
    > (odczyt co najmniej 150MB/s, żeby zrzucanie zawartości nie trwało ponad

    PATRIOT Boost XT 128GB

    --
    Solar www.solar.blurp.org
    "Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myœli sam za siebie."

  • 4. Data: 2020-03-16 07:38:44
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

> [...]
    80 MB/s czy HP: wadliwy śmieć), ale chciałbym
    > coś innego (odczyt co najmniej 150MB/s, żeby zrzucanie zawartości nie trwało ponad

    Kingston 128GB DataTraveler Elite G2

  • 5. Data: 2020-03-16 09:28:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzięki za porady, te wskazane przez Was miałem także na oku (poza Patriotem na
    którego bym nie wpadł i których nie ma w sklepach, i
    jednym b. szybkim o wielkości M.2 zapomniałem markę coś GTX czy podobnie), no i
    SanDisk Extreme Pro ponoć na kościach SSD
    (400MBps/300MBps), ale ponad 200 zł to niestety sporo jak za 128 GB (już chyba warto
    byłoby wejść w SSD w obudowie).
    Z uwagi na najniższą cenę zamówiłem Adata ue700 pro (w morele.net ok 112 zł + 9 zł
    wysyłka) - to był niemal impulse-buy jak mnie
    wczoraj wieczorem znów wkurzył HP/PNY nie chcąc nagrać filmu - a i tak dwa razy
    droższy niż wiele innych nawet markowych pendrajwów
    USB 3.0, tyle że nie przekraczających odczytu 80 MB/s i to tylko teoretycznie.
    Z uwagi na zastosowanie - nagrywanie na Smart TV/tunerze TV - prędkość zrzucania tych
    120 giga filmów z pendrajwa jest istotna (20
    minut czekania da się przełknąć, dłużej nie, przy czym istotna jest jeszcze wydajność
    gniazda USB i HDD w kliencie), natomiast
    zapisywanie plików 4k (gdzie SSD by zabiło konkurencję) nie liczy się.

    Swoją drogą ciekawa sprawa z moim wadliwym HP x900w (PNY), bo pod Win 10 całe pełne
    formatowanie exFAT (SDFormater około 3 godzin)
    oraz test programem H2TestW przechodzi (z tym że wyniki wyszły 51MBps/11MBps) - może
    po prostu jakiś pin w poronionym standardzie
    wtyczki USB 3.0 źle kontaktuje (ale Win widzi tego wadliwego pendrajwa jednak jako
    3.0)?

  • 6. Data: 2020-03-16 11:44:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miałem na myśli Patriot Supersonic Rage Elite.

    -----

  • 7. Data: 2020-03-19 19:51:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie przyszedł do mnie zamówiony Adata UE700 Pro 128 GB i jestem mocno
    rozczarowany jak za 121 zł (morele z dostawą), bo na moim
    leciwym kompie (USB 3.0 na 8-letnim Renesas NUSB3XHC) jest nieco wolniejszy od
    6-letniego (wówczas $50) nie do zdarcia PNY Turbo 128
    GB (dziś za zaledwie $19 +$7 wysyłka do Polski):
    www.amazon.com/PNY-Turbo-128GB-Flash-Drive/dp/B00FE2
    N1WS/
    Czy technika się cofa???

    Adata ue700 Pro 128GB USB 3.2 Gen. 1:
    Writing speed: 39.7 MByte/s
    Reading speed: 89.9 MByte/s
    (na opakowaniu nadrukowali 360 MB/s Read, 120 MB/s Write)

    PNY Turbo 128GB (P-FD128GTBOP-GE) USB 3.0:
    Writing speed: 46.5 MByte/s
    Reading speed: 97.5 MByte/s

    -----

  • 8. Data: 2020-03-28 17:01:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 5e73bf1f$1$31100$6...@n...neostrada.pl

    : Writing speed: 39.7 MByte/s
    : Reading speed: 89.9 MByte/s

    Transfery oferowane przez mechaniczne/magnetyczne.

    Jakie opóźnienia? Ile IOpSów? -- to jest istotne
    w SSD. Nadto -- transfery (i SSD, i tym bardziej
    HDD) zależą od wielkości plików.

    Zapisanie 100 MB na szybkim HDD 2.5" trwa na oko
    tyle samo co na ,,zwykłym'' SSD.

    -=-

    BTW transferów -- DDR2 (teraz z nich korzystam) oferują
    transfery porównywalne z transferami oferowanymi przez
    nie najszybsze NVMe...

    --
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' : eneuel@@gmail.com : '.O_'