  • 1. Data: 2018-04-21 11:34:05
    Temat: Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Znowu BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    http://joemonster.org/filmy/90323/A_co_ja_bede_objez
    dzal_rondo_
    odpowiedz w tytule filmu.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-04-21 21:31:55
    Temat: Re: Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-21 o 11:34, Janusz pisze:
    > Znowu BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    > http://joemonster.org/filmy/90323/A_co_ja_bede_objez
    dzal_rondo_
    > odpowiedz w tytule filmu.

    Środkiem przejechał ? To by było jak w tytule

  • 3. Data: 2018-04-21 21:32:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-21 o 11:34, Janusz pisze:
    > Znowu BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    > http://joemonster.org/filmy/90323/A_co_ja_bede_objez
    dzal_rondo_
    > odpowiedz w tytule filmu.

    A tu nastepny dzisiaj
    https://moto.onet.pl/aktualnosci/chodnikiem-szybciej
    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-04-21 23:01:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-04-21 o 21:32, Janusz pisze:
    dzal_rondo_

    > A tu nastepny dzisiaj
    > https://moto.onet.pl/aktualnosci/chodnikiem-szybciej
    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/biale-bmw-omijalo-ko
    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    MJ

  • 5. Data: 2018-04-22 10:55:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-21 o 23:01, Michal Jankowski pisze:

    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/biale-bmw-omijalo-ko
    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    Nie działają, wykrywanie usuwania syfu reklamowego.

  • 6. Data: 2018-04-22 14:43:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 10:55, kk pisze:

    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > Nie działają, wykrywanie usuwania syfu reklamowego.
    Twój problem, w filmach nie ma reklam.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2018-04-22 16:45:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 14:43, Janusz pisze:

    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > Twój problem, w filmach nie ma reklam.

    Nie bardzo mój, problem wszystkich, którzy by chcieli wejść a mają
    zainstalowanego adblocka, więc informuję

  • 8. Data: 2018-04-22 16:52:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-22 o 16:45, kk pisze:

> [...]
    a-policje/xb7y8nf

    > Nie bardzo mój, problem wszystkich, którzy by chcieli wejść a mają
    > zainstalowanego adblocka, więc informuję

    Mam zainstalowanego addblocka i na obu stronach nie widzę problemów.
    Nie używasz aby FF?
    Czas zmienić na coś innego, w Chrome też działa adblock. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-04-22 16:57:22
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2018 o 16:52, RadoslawF pisze:

> [...]
    a-policje/xb7y8nf

    > Mam zainstalowanego addblocka i na obu stronach nie widzę problemów.

    Ja używam i nie mam problemu. To nie wina Firefoksa, tylko ewentualnie
    konfiguracji programu blokującego.

    > Czas zmienić na coś innego, w Chrome też działa adblock. :-)

    To se zmień i nie polecaj tego syfu. Chrome nie jest lekarstwem na to,
    że jakaś strona wykrywa blokowanie reklam i uniemożliwia wyświetlanie
    treści.
    --
    Czarek

  • 10. Data: 2018-04-22 17:00:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2018 o 16:45, kk pisze:

> [...]
    a-policje/xb7y8nf

    > Nie bardzo mój, problem wszystkich, którzy by chcieli wejść a mają
    > zainstalowanego adblocka, więc informuję

    Nie wszystkich. Są też tacy, którzy mają program blokujący reklamy (i
    nie jest to adblock) i widzą stronę bez problemu.

    --
    Czarek