  • 1. Data: 2012-09-28 15:01:30
    Temat: [Piątkowo] Miota nim jak szatan
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Było?

    http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o

  • 2. Data: 2012-09-28 15:10:33
    Temat: Re: [Piątkowo] Miota nim jak szatan
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 28 Sep 2012 15:01:30 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Było?
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o

    Nie, wcale.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-09-28 15:45:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Było?

    Możesz nie pamiętać. Dzień po publikacji na YT

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-09-28 16:34:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-28 15:01, r...@k...pl pisze:
    > Było?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o

    Dzisiaj nie...

  • 5. Data: 2012-09-28 17:20:33
    Od: tÎż

    r...@k...pl wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o

    A mięsnego jeża znasz?
    http://www.youtube.com/watch?v=f8oR8-dQFjE

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-09-28 20:06:56
    Od: <"qnick()"@interia.eu>

    W dniu 2012-09-28 17:20, t? pisze:

    > A mięsnego jeża znasz?
    > http://www.youtube.com/watch?v=f8oR8-dQFjE

    O mięsny jeż jest cool tylko ekran do czyszczenia jest teraz :)

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 7. Data: 2012-09-28 21:21:51
    Od: tÎż

    qnick() wrote:

    > O mięsny jeż jest cool tylko ekran do czyszczenia jest teraz :)

    Jak Ci się spodobał to tu masz inną wersję:
    http://www.youtube.com/watch?v=CmHrswckORY

    Koniecznie obejrzyj do końca!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-09-28 21:23:48
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.09.2012 20:06, qnick()@interia.eu pisze:

    > O mięsny jeż jest cool tylko ekran do czyszczenia jest teraz :)

    proszę:
    http://www.cosmo.ru/monitor/monitor_cleaner.swf

  • 9. Data: 2012-09-29 14:27:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Było?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o

    kiedyś mi się coś podobnego udało zaliczyć z przyczepką pełną ciężkich
    szpejów po ominięciu jakiego samochodu na poboczu.

    Na szczęście udało mi sie kontrując i powoli zwalniając wygasić oscylację i
    zatrzymać się bezpiecznie.