  • 1. Data: 2018-01-11 11:15:20
    Temat: Piątkowo - karetka jak u Laskowika
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Tak z wyprzedzeniem piątkowym,
    pamiętacie skecz Laskowika z traktorem co to koło jedno miał zepsute i
    nie może jechać,
    finał był że ma trzy dobre, a tu mamy rosyjską rzeczywistość, karetka na
    trzech kołach
    popier..la na śniegu :)
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/rosja-karetka-pedzi
    la-po-zasniezonej-drodze-na-trzech-kolach/gvnwvc9

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-01-11 11:45:41
    Temat: Re: Piątkowo - karetka jak u Laskowika
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 11:15, Janusz pisze:
> [...]
    > popier..la na śniegu :)
    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/rosja-karetka-pedzi
    la-po-zasniezonej-drodze-na-trzech-kolach/gvnwvc9

    Nie zauważyli, że odpadło... :-)
    T.

  • 3. Data: 2018-01-11 17:31:04
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > popier..la na śniegu :)
    > https://wiadomosci.onet.pl/swiat/rosja-karetka-pedzi
    la-po-zasniezonej-drodze-na-trzech-kolach/gvnwvc9

    Czy jak czekasz na karetkę to ilość kół ma znaczenie? Grunt że se dali
    radę :)
    Wojtek

  • 4. Data: 2018-01-11 23:36:46
    Od: s...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=TVyUWBF7z08
    https://www.youtube.com/watch?v=VUI4zkPdmEI

    Niestety nie znalazłem filmiku z lemans 2014 kiedy w audi odpadło jedno koło a
    średnia prędkośc na tym okrążeniu była chyba powyżej 120km/h