  • 1. Data: 2018-11-25 20:26:24
    Temat: Pieczątki urzędu na umowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    Hej,

    Przy rejestracji podbili mi umowę sprzedaży-kupna pieczątką urzędu. To
    prawne czy mam zgłosić nadużycie urzędnicze?

  • 2. Data: 2018-11-25 22:12:32
    Temat: Re: Pieczątki urzędu na umowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 20:26, kk pisze:
    > Hej,
    >
    > Przy rejestracji podbili mi umowę sprzedaży-kupna pieczątką urzędu. To
    > prawne czy mam zgłosić nadużycie urzędnicze?

    dokładniej fakturę

  • 3. Data: 2018-11-26 01:57:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-11-25 22:12, kk wrote:

    > dokładniej fakturę

    Mnie też podbili, ale nie przyszło mi to głowy, że to należałoby
    zgłosić. Na czym miałoby polegać to nadużycie?

  • 4. Data: 2018-11-26 03:10:35
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 25 listopada 2018 20:26:32 UTC+1 użytkownik kk napisał:
    > Hej,
    >
    > Przy rejestracji podbili mi umowę sprzedaży-kupna pieczątką urzędu. To
    > prawne czy mam zgłosić nadużycie urzędnicze?

    Ciesz sie i całuj ich po rekach ze ci pieczatke wbili.

    Jak za pare tygodni przyjda mandaty na Twoje konto to bedziesz radosnie podspiewywal
    podczas kserowania tej umowy z pieczatkami i pisania "walcie sie, to nie moje auto
    wtedy bylo i mam na to papier!"

    W skrocie: Dobrze zrobili, zrobili ci na reke, jakby sami nie wbili tych pieczatek to
    sam powinienes od nich takie poswiadczenie zbycia auta wydebic.

  • 5. Data: 2018-11-26 08:16:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 01:57, Uncle Pete pisze:

    > Mnie też podbili, ale nie przyszło mi to głowy, że to należałoby
    > zgłosić. Na czym miałoby polegać to nadużycie?

    Na tym, że to zrobili

  • 6. Data: 2018-11-26 08:20:23
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 03:10, s...@g...com pisze:

> [...]
    to sam powinienes od nich takie poswiadczenie zbycia auta wydebic.

    Nie nie nie, jakbym chciał opieczętować swoją fakturę to bym o to
    poprosił. Poświadczenie zbycia auta jest osobnym dokumentem o który nie
    starałem się. Faktura jest podpisana i datowana więc nie wymaga
    potwierdzenia urzędu dla swojej ważności.

  • 7. Data: 2018-11-26 10:07:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 08:20, kk pisze:

> [...]
    > starałem się. Faktura jest podpisana i datowana więc nie wymaga
    > potwierdzenia urzędu dla swojej ważności.

    Faktura z datą nie stanowi daty pewnej.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-11-26 11:47:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-11-26 08:16, kk wrote:

    > Na tym, że to zrobili

    Aleś jakieś konkrety, jaki przepis naruszyli? Czy tak po prostu, dla
    przyjemności pieniactwa?

  • 9. Data: 2018-11-26 19:41:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 11:47, Uncle Pete pisze:

    > Aleś jakieś konkrety, jaki przepis naruszyli?

    Ten o działaniu w granicach i na podstawie prawa.

    > Czy tak po prostu, dla
    > przyjemności pieniactwa?

    Czemu służą twoje pytania?

  • 10. Data: 2018-11-26 19:45:23
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 01:20:32 UTC-6 użytkownik kk napisał:

> [...]
    > starałem się. Faktura jest podpisana i datowana więc nie wymaga
    > potwierdzenia urzędu dla swojej ważności.

    Jak zwal tak zwal. Ty dokumenty se mogles wyprodukowac jakie chciales.
    A jak juz urzad je zarejestrowal to jestes zabezpieczony.

    Poza tym papier jest papier. Mozna na nim napisac cokolwiek byle z sensem.

    U nas panuje swoista psychoza poprawnosci papierowej. Na dokumencie ma byc to co
    potrzebne i ani grama wiecej. Bo jak ktos cos dopisze to juz katastrofa.

    W w praktyce jak sie to robi z sensem to papier moze zawierac dodatkowe info. I takim
    czyms jest ta informacja o rejestracji.

    Taka skrocona forma zalacznika.