  • 1. Data: 2017-07-29 21:16:17
    Temat: Pierwsze moto
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Tak trochę w nawiązaniu do wątku "Tania 125" z maja:

    Chciałem się pochwalić. Kupiłem swój pierwszy motocykl:

    https://ibb.co/cTJZfQ
    Zmieściłem się znacznie poniżej zakładanego budżetu.

    Na razie jestem na etapie kręcenia ósemek na opuszczonym parkingu i
    ćwiczeniu zmiany biegów na bocznych dróżkach.

    Wrażenia:
    1. Dzisiaj odważyłem się rozpędzić do 60 km/h. Jeszcze teraz mi się ręce
    trzęsą ze strachu.
    2. Co za idiota wymyślił, że luz jest pomiędzy 1 a 2 biegiem??
    3. Dzisiaj z przeciwka minął mnie inny motocyklista. Pomachał mi. Ja mu
    odmachałem. Potem sobie zdałem sprawę z tego, że chyba mu chodziło o to,
    żebym wyłączył kierunkowskaz... Pierdzielę. Więcej nie włączam.
    4. Nie należy kupować kasku podczas upałów. Zdecydowałem się w końcu na
    model "otwarty" (bez szczęki), bo w zamkniętym mi było za gorąco. Teraz
    żałuję, wieje i oczy łzawią.
    5. Podoba mi się. Jestem jak Chuck Norris :)

    --
    Yakhub

  • 2. Data: 2017-07-30 19:41:16
    Temat: Re: Pierwsze moto
    Od: Glub <g...@g...com>

    /me leży i ryje

  • 3. Data: 2017-08-01 07:48:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-29 21:16, Yakhub wrote:
    > 1. Dzisiaj odważyłem się rozpędzić do 60 km/h. Jeszcze teraz mi się ręce
    > trzęsą ze strachu.

    no, przez pierwszy miesiac nie brakowalo mi mocy w mojej 125 :)

    > 2. Co za idiota wymyślił, że luz jest pomiędzy 1 a 2 biegiem??

    zgadzam sie, szukanie luzu jest upierdliwe

    > 3. Dzisiaj z przeciwka minął mnie inny motocyklista. Pomachał mi. Ja mu
    > odmachałem. Potem sobie zdałem sprawę z tego, że chyba mu chodziło o to,
    > żebym wyłączył kierunkowskaz... Pierdzielę. Więcej nie włączam.

    ja sobie zmajstrowalem piskacza z glosniczka z generatorem i dwoch diód,
    dziala znakomicie

    > 4. Nie należy kupować kasku podczas upałów. Zdecydowałem się w końcu na
    > model "otwarty" (bez szczęki), bo w zamkniętym mi było za gorąco. Teraz
    > żałuję, wieje i oczy łzawią.

    tu nie narzekam, tez mam otwarty, moze dlatego ze nosze okulary

    > 5. Podoba mi się. Jestem jak Chuck Norris :)

    ja bardziej jak Chuck Norris z nadwaga, ale jezdzi sie fajnie - jezeli
    chodzi o jazde to motocykl laczy najlepsze cechy roweru i samochodu
    chociaz ma swoje braki - po pierwszej jezdzie w deszczu naprawde
    wylewalem wode z butow :)

  • 4. Data: 2017-08-03 20:55:44
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-07-29 o 21:16, Yakhub pisze:

    > 4. Nie należy kupować kasku podczas upałów. Zdecydowałem się w końcu na
    > model "otwarty" (bez szczęki), bo w zamkniętym mi było za gorąco. Teraz
    > żałuję, wieje i oczy łzawią.

    I tak warto mieć przynajmniej dwa kaski. Jeden zamknięty/szczękowy na
    dolny zakres temperatur, drugi otwarty/jet + okulary przeciwsłoneczne na
    upały.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2017-08-07 16:38:58
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Yakhub <a...@a...aa> wrote:

    > 1. Dzisiaj odważyłem się rozpędzić do 60 km/h. Jeszcze teraz mi się ręce
    > trzęsą ze strachu.

    Wiatr we włosach, w oczach łzy, a na liczniku 33 ;)

    > 2. Co za idiota wymyślił, że luz jest pomiędzy 1 a 2 biegiem??

    Idiota, który dobrze to przemyślał.

    https://www.quora.com/In-a-motorbike-why-is-neutral-
    between-the-first-and-second-gears

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]