    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 7 Feb 2019 00:14:54 -0800 (PST)
    Subject: Pierwszy android - pytania
    From: Bolko <s...@g...com>

    Najpierw była lumia 640xl.
    Nie był to demon szybkości ale działał.
    Chociaż podobno brakowało dla tego telefonu apek.
    Ja postanowiłem zmienić jak okazało się że google maps nie działa.
    A nawigacja w telefonie nie pokazała sądu którego budowniczy
    siedzi na ławie oskarżonych za łapówki.
    Wiec chyba miała czas na aktualizacje.
    Tak listopadzie zacząłem szukać u chińczyków.
    Miałem kilka wybranych modeli i czekałem na promocje.
    Ale od blackfriday (11 listopada) do połowy stycznia.
    Jakieś tam były ale mi nie udało się załapać.
    Wiec patrząc z prespektywy czasu szkoda czasu na te pierdoły.

    Natomiast jak by ktoś chciał kupić telefon na gearbest
    polecam MonkeyECHO dodatek do chrome który pokazuje jak zmieniała się cena.

    W połowie stycznia wybrałem telefon.
    Zamówiłem z opcją dostawy priority line.
    Coś po trzech tygodniach doszedł.
    VAT-u nie płaciłem chociaż Morawiecki
    coś tam krzyczał że sprawdzają paczki.

    Telefon Mi Note 3 za 910 zł mam drugi tydzień i chodzi.
    I teraz ja mam kilka pytań.
    Żona ma Mi A1 który ma antutu 70 kpunktów.
    Mój ma Mi Note 3 ma 150 kpunktów.
    I po prawdzie nie widzę różnicy.
    1) Tak z ciekawości zapytam gdzie będzie widać różnice?

    2) Czy jest jakaś nawigacja offlinowe i najlepiej bezpłatna na android

    W moim telefonie jest NFC.
    I dla tego bajeru warto było wydać tą kasę.
    Chociaż boję się że za chwile nie będę pamietał o pieniądzach offlinowych.
    Mam konto w Millenium. I teraz martwi mnie jedna rzecz.
    Nawet jak idę do banku osobiście wybrać pieniądze to muszę przynieś dowód.
    Żeby pani mnie zweryfikowała.
    Teraz w telefonie mogę zrobić przelew i się martwie.
    3) Czy BANK w smartfonie jest bezpieczny. Chodzi że nie mam innego kanału weryfikacji
    danych (coś ala sms w komputerze)
    Milenium się chwali że mogę zrobić przelew jednym tapnięciem.

    Jednym z minusów lumii był brak apek.
    Teraz mam 6/128 czyli prawie tyle co mój laptop i chętnie bym zainstalował jakieś
    apki.
    Nawet kilka zainstalowałem tylko jakoś nie widzę potrzeby ich używania.
    Poza bankową której się boje trochę używać.
    Przejrzałem popularne apki no fajnie że są ale nie widze sensu.
    4) Czy są jakieś apki które warto mieć?

    Żona ma MI A1 od półroku i ostatnio zuważyła że baterie jej zżera szybko.
    5) Można się jakoś bronić przed takimi sytuacjami.

    Szybkie ładowanie
    Z jednej strony fajna sprawa że szybko.
    Ale może lepiej znaleść jakąś słabszą ładowarkę i zostawiać na noc.
    6) Co zrobić żeby bateria dłużej pracowała dłużej?