  • 1. Data: 2014-12-14 20:57:45
    Temat: Pierwszy motor
    Od: Amariso <wenelo331@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć. Jaki motor będzie dla mnie dobry na sam początek? Będzie mi głównie
    służył do jazdy po drogach ale od czasu do czasu teren. Mój budżet to 7000
    zł. Doradzicie?

  • 2. Data: 2014-12-15 09:43:49
    Temat: Re: Pierwszy motor
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-12-14 20:57, Amariso pisze:
    > Cześć. Jaki motor będzie dla mnie dobry na sam początek? Będzie mi
    > głównie służył do jazdy po drogach ale od czasu do czasu teren. Mój
    > budżet to 7000 zł. Doradzicie?

    Luknij do
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyM
    otocykl&v=st3 ,
    powinno to Ci dać pewne wskazówki.

    Zależy co rozumiesz przez teren - jeśli szutrową drogę to spoko, jeśli
    coś cięższego to będzie trudno pogodzić to z szosą, choćby ze względu na
    inne opony.
    Napisz coś więcej - wzrost, doświadczenie, uprawnienia, do czego głównie
    ma służyć moto (codzienne dojazdy/turystyka/zabawa).

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 3. Data: 2014-12-21 18:39:28
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Poszukaj jakiejś Yamahy XTT 600 może znajdziesz ;) A jak mała pojemność to
    nowszą Yamahę DT 125 ew. zrobisz tam 200 lub 250cc ;)