  • 1. Data: 2011-09-19 12:13:42
    Temat: Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Witam,

    Przepraszam, że pierwszy post to odrazu reklama. Najpierw się przywitam,
    gdyż grupę czytam w zasadzie od lat, ale jako bierny użytkownik :) Mój nick
    to Drzewo. Mieszkam w Sosnowcu, jeżdżę od tego sezonu czarną Hornetą 900.
    Wczesniej byla 600ta przez dwa sezony :)

    No ale teraz pora na ochydny spam. Od dzisiaj rusza serwis aukcyjny dla
    motocyklistów pod adresem www.motoaukcje.eu - chciałbym wszystkich zaprosić
    do wstawiania swojej aukcji.

    Wystawienie aukcji z jednym zdjęciem na 7 dni jest całkowicie za free, a
    odnowienie aukcji to w zasadzie jedno kliknięcie, dlatego zapraszam :)

    Pozdrawiam,
    Dawid(Drzewo)

  • 2. Data: 2011-09-19 12:33:47
    Temat: Re: Pierwszy serwis aukcyjny dla motocyklistów
    Od: <MW>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No ale teraz pora na ochydny spam.

    Jak ochydny, to spox, najgorszy jest oHydny...
    --
    MW

  • 3. Data: 2011-09-19 12:37:21
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak ochydny, to spox, najgorszy jest oHydny...

    No niestety. Najgorsze, że zastanawiałem się czy wpisałem poprawnie to słowo
    przed wysłaniem ;/ Z reguły nie wale takich byków, tymbardziej mi wstyd.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 4. Data: 2011-09-19 12:48:25
    Od: <MW>

    > Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    >
    > No niestety. Najgorsze, że zastanawiałem się czy wpisałem poprawnie to
    > słowo przed wysłaniem ;/ Z reguły nie wale takich byków, tymbardziej mi
    > wstyd.

    Tymbardziej nie przejmuj sie, ja jestem wredny i wścibski.
    W regulaminie, zerżniętym ze Świstaka, nie pozamieniałeś tego Świstaka na
    siebie we wszystkich miejscach. Pod cennikiem wyskakuje polityka
    prywatności. W polityce prywatności też Świstak się pojawia.
    Layout poprawny (czytelny) ale troche pustawo - potestuj może przez miesiąc
    na fikcyjnych ajtemach, popraw niedoróbki, sprawdź wyszukiwanie, wprowadź
    tagowanie itp. - i po miesiącu dopiero zapraszaj chętnych. Sam pomysł nie
    jest zły.

    --
    MW

  • 5. Data: 2011-09-19 12:49:41
    Od: <MW>

> [...]
    >
    > No niestety. Najgorsze, że zastanawiałem się czy wpisałem poprawnie to
    > słowo przed wysłaniem ;/ Z reguły nie wale takich byków, tymbardziej mi

    Przy próbie zarejestrowania sie wywala błąd ;-)

    --
    MW

  • 6. Data: 2011-09-19 13:22:07
    Od: gacowski <g...@o...pl>

    rzeczywiście na razie pusto, ale pomysł spoko. będę obserwował co sie dzieje,
    postaram się podrzucić znajomym link. W każdym razie powodzenia :)

  • 7. Data: 2011-09-19 14:00:36
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

> [...]
    > miesiąc na fikcyjnych ajtemach, popraw niedoróbki, sprawdź wyszukiwanie,
    > wprowadź tagowanie itp. - i po miesiącu dopiero zapraszaj chętnych. Sam

    Dzięki za uwagi. Layout jeszcze mnie nie satysfakcjonuje, więc będzie parę
    zmian:) Poprawki robię na bieżąco - jak coś źle działa to poprawiam ;] Nie
    wszystko jest jeszcze tak jak chcę, ale idzie powoli ku lepszemu :) Chcę
    dodać potem jeszcze pare funkcjonalności - np. filtr dla opon - komplet,
    przód, tył. Do zrobienia jest też dział części, ale podstawowa
    funkcjonalność powinna działać i nawet działała podczas testowania. :)
    Właśnie sprawdziłem rejestracje i wygląda OK.

    Możesz powiedzieć jaki błąd wyskakuje Ci podczas rejestracji?

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 8. Data: 2011-09-19 16:31:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Możesz powiedzieć jaki błąd wyskakuje Ci podczas rejestracji?

    Chodzi zapewne o zakładkę "Wystaw w tej kategorii" w miejscu: "Nie masz
    konta w serwisie? Przejdź do rejestracji " - odsyła tutaj:
    http://localhost/index.php?action=rejestracja

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2011-09-19 20:51:40
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > konta w serwisie? Przejdź do rejestracji " - odsyła tutaj:
    > http://localhost/index.php?action=rejestracja
    Faktycznie nie działa. Już poprawiłem ten link. Mam nadzieje, że podobne
    kwiatki się już nie pojawią.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.
    http://www.motoaukcje.eu

  • 10. Data: 2011-09-19 21:15:45
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    a ja powiem - nic nie pomoże nowy serwis
    gdy ludzie w opisach wciskają tekie kity że niech dszkal...

    dziś byłem oglądać kawe klr... no panie nowa - gwarancje daje i tepe...

    jake 150 kilosów i co widze...

    plastiki poxipolem klejone
    na ramie purchle na 2 palce od spawania
    regulator napięcia padł i dziwnie się zachowuje elektronika
    opona łysa
    kiera skoszona w prawo - resztki widocznego ślizgu na prawo
    pali dość dobrze - ale na gorącym silniku zaknięcie ssania - żeby nie wiem
    jak powoli zawsze gasi silnik

    i pewnie cośby się znalazło

    NIECH TO SZLAK na pochybelm dziadom...
    art