  • 1. Data: 2014-09-22 15:18:58
    Temat: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Dzisiejszy Wallstreet Journal podaje że Apple sprzedał ponad 10 milionów
    sztuk iPhone6 w pierwszy weekend po premierze.

    O milion więcej niż sprzedali wcześniej iPhone5S/5C w pierwszy weekend po
    premierze (9 milionów).

    Źródło:
    Apple sells 10 million new iPhone 6 devices on first weekend
    http://on.mktw.net/1mp7Cdy

  • 2. Data: 2014-09-22 15:33:56
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-22 15:18, Pszemol wrote:
> [...]
    > premierze (9 milionów).
    >
    > Źródło:
    > Apple sells 10 million new iPhone 6 devices on first weekend

    większy ekran = większe parcie na zmianę.

  • 3. Data: 2014-09-22 16:19:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-22 15:33, AL wrote:

    > większy ekran = większe parcie na zmianę.

    Dokladnie, to pokazuje o czym skrycie po nocach marzyli Apple fani :]

  • 4. Data: 2014-09-22 16:27:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 10:19 AM, atm wrote:

    > Dokladnie, to pokazuje o czym skrycie po nocach marzyli Apple fani :]

    a ci apple fani, ktorzy stali po nocach to glownie chinczycy. do tej
    pory zreszta stoja i teraz to prawie wylacznie juz chinczycy. nie wiem
    jak to sie przeklada, na sukces komercyjny produktu, skoro czarny rynek
    zarobil na tym rozniez spora czesc. <rs>

  • 5. Data: 2014-09-22 17:17:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-22 16:27, rs wrote:

> [...]
    > jak to sie przeklada, na sukces komercyjny produktu, skoro czarny rynek
    > zarobil na tym rozniez spora czesc. <rs>

    W Dreznie tez sporo handlarzy:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/idioci-drezna.html
    Tak czy siak tego typu osoby nie kupuja iPhone'ow w celach
    kolekcjonerskich. Urzadzenia dosc szybko trafia do docelowych odbiorcow.

  • 6. Data: 2014-09-22 18:35:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 11:17 AM, atm wrote:

> [...]
    > Tak czy siak tego typu osoby nie kupuja iPhone'ow w celach
    > kolekcjonerskich. Urzadzenia dosc szybko trafia do docelowych odbiorcow.

    czy to zmienia sposób postrzegania tych "docelowych odbiorców" przez
    androidowych apologetów? <rs>

  • 7. Data: 2014-09-22 18:40:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-22 18:35, rs wrote:

    > czy to zmienia sposób postrzegania tych "docelowych odbiorców" przez
    > androidowych apologetów? <rs>

    Nie wiem co masz na mysli. Mi chodzi jedynie o liczby: te 10mln iPhoneow
    trafilo juz do klientow. I w tym przypadku to chyba nie sa microsoftowe
    patenty na liczenie sprzedanych licencji Windowsa 8 a sprzedaz realnym
    osobom.

  • 8. Data: 2014-09-22 19:42:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Dokladnie, to pokazuje o czym skrycie po nocach marzyli Apple fani :]

    Nie tylko Apple fani, z tego artykułu można wnioskować że
    po prezentacji nowego iPhone6 nastąpił masowy wysyp
    ofert sprzedaży komórek z Androidem:
    http://bgr.com/2014/09/18/iphone-6-vs-android-users/

    Tu podają że 26% kupujących iPhone6 przesiada się z innego
    systemu niż system Apple (Android/WM/BB co jeszcze? ):
    http://www.valuewalk.com/2014/09/why-android-users-s
    witching-to-iphone-6/

    Tak, dotyczy to zamożniejszych klientów, nie tych co sobie
    na siłę wmawiają że ich komórka za 1/3 ceny SGS4 jest
    tak samo dobra jak flagowiec Samsunga... prawda Trybun?
    Wciąż nie dowiedzieliśmy się co to za cudo masz i pewnie
    się nie dowiemy, bo byś był wyśmiany, prawda?

  • 9. Data: 2014-09-22 20:00:08
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 12:40 PM, atm wrote:

    > Nie wiem co masz na mysli. Mi chodzi jedynie o liczby: te 10mln iPhoneow
    > trafilo juz do klientow.

    moje pytanie dotyczy wlasnie tych klientow. kim oni sa? fanboje? skad
    wiadomo do kogo trafilo te 10mln? <rs>

  • 10. Data: 2014-09-22 20:12:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > moje pytanie dotyczy wlasnie tych klientow. kim oni sa? fanboje? skad
    > wiadomo do kogo trafilo te 10mln? <rs>

    No z ankiet wynika że jakieś 26% kupujących iPhone6 nie miało
    wcześniej żadnego telefonu z firmy Apple, przesiada się z czegoś
    innego, co nie zostało wyszczególnione w ankiecie.