  • 1. Data: 2019-12-06 10:13:53
    Temat: Pieszy kontra samochód - teoria a praktyka
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Pan policjant z drogówki kontra pomysły Morawieckiego.
    https://joemonster.org/filmy/101317/Pieszy_kontra_sa
    mochod_teoria_a_praktyka

    Mam nadzieję że tej durnoty nie wprowadzą, bo będzie na przejściach rzeź.
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-12-06 10:30:14
    Temat: Re: Pieszy kontra samochód - teoria a praktyka
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-12-06 o 10:13 +0100, Janusz napisał:
    > Pan policjant z drogówki kontra pomysły Morawieckiego.
    > https://joemonster.org/filmy/101317/Pieszy_kontra_sa
    mochod_teoria_a_praktyka

    Mateusz słusznie prawi. Pan Policjant także. Oba dyskursy w żaden sposób
    nie są ze sobą sprzeczne.

    Mateusz

  • 3. Data: 2019-12-06 12:44:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mateusz,

    Friday, December 6, 2019, 10:30:14 AM, you wrote:

    mochod_teoria_a_praktyka
    > Mateusz słusznie prawi. Pan Policjant także. Oba dyskursy w żaden sposób
    > nie są ze sobą sprzeczne.

    Rabbi...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2019-12-06 19:08:02
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Rabbi...

    Gorzej, ten gość (z cytowanej wrotki) nie bardzo wie co pisze:

    <https://sjp.pwn.pl/szukaj/dyskurs.html>
    "
    1. <<dyskusja na tematy naukowe>>
    2. <<wywód przeprowadzony na zasadzie ściśle logicznego wnioskowania>>
    ^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    "

    Skoro polityk/policjant, to nie nauka, a tym bardziej nie wywód i nie
    wnioskowanie.

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2019-12-06 20:14:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janusz" qsd64h$a36$1$J...@n...chmurka.net

    Wczoraj szedłem przez przejście po drodze osiedlowej
    (rzadko tak tu chodzę, ale czasami...) samochód stał
    przed tym przejściem, gdy wchodziłem i ruszył prosto
    na/przede mnie z tak zwanego kopyta...

    Szedłem nieco zamyślony, ale odruchowo cofnąłem się,
    po czym pomyślałem, że szkoda by było mi moich nóg...

    Samochód był dość daleko, gdy wyrwał z kopyta, ruszył
    bardzo ostro, lekko cofnąłem się, więc przejechał tuż
    obok mnie... Tuż przede mną...

    Przejście (i skrzyżowanie, i droga) jest dobrze oświetlone...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-12-06 21:45:43
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 06 Dec 2019 20:14:34 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > lekko cofnąłem się, więc przejechał tuż obok mnie... Tuż przede mną...
    >
    > Przejście (i skrzyżowanie, i droga) jest dobrze oświetlone...

    wniosek: nie myslec przy chodzeniu

  • 7. Data: 2019-12-06 22:26:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Dec 2019 20:45:43 +0000 (UTC), andal napisał(a):

    > wniosek: nie myslec przy chodzeniu

    Spoko, jesteś bezpieczny :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-12-07 02:26:36
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 06 Dec 2019 22:26:41 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Spoko, jesteś bezpieczny :)

    bede pewniejszy jak powiesz gdzie jezdzisz :)

  • 9. Data: 2019-12-07 23:42:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "andal" qsev4c$vht$...@g...aioe.org

    > bede pewniejszy jak powiesz gdzie jezdzisz :)

    Już wiemy, dlaczego Polacy wybierają
    niektórych ;) polityków do Europarlamentu... ;)

    --

  • 10. Data: 2019-12-08 18:12:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pewnie ZUS go wynajal :-)