  • 1. Data: 2019-07-08 16:30:38
    Temat: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    Wiele razy czytałem grupowych trolli i cytowałem definicję D-6
    Nie docierało, zatem cytat ministra:

    "Właśnie w sprawie zatrzymywania się przed przejściami dla pieszych
    doszło niedawno do wymiany zdań z udziałem wiceministra infrastruktury
    Rafała Webera. Janusz Wojciechowski chciał dostosowania polskich
    przepisów do Konwencji Wiedeńskiej i zapisania wprost, że piesi mają
    pierwszeństwo jeszcze zanim wejdą na pasy. Wiceminister uznał, że taki
    przepis istnieje już w rozporządzeniu o znakach drogowych "przejście dla
    pieszych" i "przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów" i w związku
    z tym nie ma konieczności regulowania go ustawą. Mimo, że rozporządzenie
    i ustawa są w tym punkcie ze sobą sprzeczne. "

    Całość raportu tutaj
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/przerazaja
    ce-wyniki-raportu-o-bezpieczenstwie-pieszych-prawie-
    kazdy-kierowca-jezdzi/rh9zgkq

    ...i oczywiście (jak zwykle) trolle grupowe nie uznają zwolnienia do
    prędkości bezpiecznej przed przejściem dla pieszych :)

    CBDU... czyli Co Było Do Udowodnienia :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 2. Data: 2019-07-08 17:12:18
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >i przejazd dla rowerów" i w związku z tym nie ma konieczności
    >regulowania go ustawą. Mimo, że rozporządzenie i ustawa są w tym

    Ustawa wyraznie mowi, ze znak wazniejszy, nawet jesli uregulowany w
    rozporzadzeniu.

    Tylko ze opis tego znaku taki sobie ... no i ustawa wyraznie mowi, ze
    pieszemu nie wolno wejsc bezposrednio pod pojazd, nawet na przejsciu.

> [...]
    >prędkości bezpiecznej przed przejściem dla pieszych :)
    >CBDU... czyli Co Było Do Udowodnienia :)

    Ale to tylko minister, i to z partii olewania prawa :-P

    J.

  • 3. Data: 2019-07-08 17:13:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, July 8, 2019 at 4:31:29 PM UTC+2, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    >
    > ...i oczywiście (jak zwykle) trolle grupowe nie uznają zwolnienia do
    > prędkości bezpiecznej przed przejściem dla pieszych :)

    nie zna sie ;)
    Dalej pozostaje to wtargniecie, czyli "zakaz wejscia bezposrednio przed pojazd...",
    rozporzadzenie jako akt nizszego rzedu nie moze zmienic ustawy, ani byc z nia
    sprzeczne, wiec nijak nie likwiduje tego zapisu
    CBDU ;)

  • 4. Data: 2019-07-08 17:36:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >prędkości bezpiecznej przed przejściem dla pieszych :)
    >CBDU... czyli Co Było Do Udowodnienia :)

    Minister ministrem, ale sprawa byla niedawno w Sejmie, i suweren uwaza
    inaczej :-P
    https://spidersweb.pl/autoblog/pieszych-na-pasach-be
    zpieczenstwo-przepadlo/

    A tak w ogole ... ktos sprawdzal, jak w/w panowie glosowali, gdy PO
    chciala wprowadzic pierwszenstwo pieszego 4 lata temu ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-07-08 18:41:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-08 o 17:13, WS pisze:

> [...]
    rozporzadzenie jako akt nizszego rzedu nie moze zmienic ustawy, ani byc z nia
    sprzeczne, wiec nijak nie likwiduje tego zapisu

    Lecz w definicji znaku jest napisane wyraźnie: "LUB WCHODZĄCYCH" :)
    Zatem nie bardzo jak jest "wtargnąć" skoro blaszak nie może wymuszać i
    nie zwalniać :)...ale sądząc z raportu, przydałyby się kamery przed
    przejściami, takie co nagrywają "zwolnienie" i zapisują numerek
    rejestracyjny :]
    Może by spadła liczba zabitych, którzy raczej nie potrafią przeżyć
    uderzenia autka z 80km/h w terenie zabudowanym :)

  • 6. Data: 2019-07-08 18:47:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-08 o 17:12, J.F. pisze:
> [...]
    pl...

    > Ustawa wyraznie mowi, ze znak wazniejszy, nawet jesli uregulowany w

    Opisany ładnie w wyroku sądu, który wiele razy cytowałem...ale widzę że
    linka podałem a piszesz b_e_z_e_d_u_r_y_ , jak zwykle bo nie chciało ci
    się przeczytać, byle skrobnąć bzdurę :] No i mamy bzdurę J.F.

    > no i ustawa wyraznie mowi, ze
    > pieszemu nie wolno wejsc bezposrednio pod pojazd, nawet na przejsciu.

    Tak ale jest to odnosnie do tego, że kierowca pojazdu jak mógł złamał
    wszystkie możliwe przepisy jakie można było złamać i nie nalezy włazić
    pod koła takiemu debilowi, żeby nie zginąć. Zwykła ostrożność przed
    debilem a nie że megadobry kierowca zrobił co mógł i wpuścił pieszego na
    przejście, bo pieszy miał pierwszeństwo :]

    ce-wyniki-raportu-o-bezpieczenstwie-pieszych-prawie-
    kazdy-kierowca-jezdzi/rh9zgkq

    > Ale to tylko minister, i to z partii olewania prawa :-P

    A znak D-6 znakiem :]

  • 7. Data: 2019-07-08 18:49:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-08 o 17:36, J.F. pisze:

> [...]
    kazdy-kierowca-jezdzi/rh9zgkq

    > Minister ministrem, ale sprawa byla niedawno w Sejmie, i suweren uwaza

    Znów totalna bzdura rodem z J.F. Gdzie ten tekst jest w linku który
    podałem wyżej a do którego się niby odnosisz ale go nie czytałeś :]

    Taka dyskusja z "bojawim lepij" :) Tak, to :)

  • 8. Data: 2019-07-08 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Mimo, że rozporządzenie
    > i ustawa są w tym punkcie ze sobą sprzeczne. "

    brawo minister :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 9. Data: 2019-07-08 20:58:49
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > Wiele razy czytałem grupowych trolli i cytowałem definicję D-6
    > Nie docierało, zatem cytat ministra:

    Weber to nie minister trollu, i nie pisz, że "grzecznościowo", bo sie tylko
    wygłupisz bardziej niż zwykle.

    > Całość raportu tutaj
    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/przerazaja
    ce-wyniki-raportu-o-bezpieczenstwie-pieszych-prawie-
    kazdy-kierowca-jezdzi/rh9zgkq

    I gdzie masz ten raport na podanej stronie?

    > ...i oczywiście (jak zwykle) trolle grupowe nie uznają zwolnienia

    <cite>
    Zarówno w dużych jak i w małych miastach, gdy pieszy pojawiał się w rejonie
    przejścia redukcja prędkości pojazdów na odcinku 100 m przed przejściem była
    większa niż przy braku pieszego i wyniosła:
    ? gdy pieszy zbliża się do przejścia 9,4 km/h w dużych miastach i 11,4 km/h
    w małych miejscowościach,
    ? gdy pieszy oczekuje na przejście 17,8 km/h w dużych miastach i 18,7 km/h
    w małych miejscowościach,
    ? gdy pieszy wkracza na przejście 31,3 km/h w dużych miastach i 36,6 km/h
    w małych miejscowościach,
    </cite>

    Oczywiście ty uznajesz/przyznajesz, ze od myślenia jesteś zwolniony w swoim
    trollowaniu

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2019-07-09 00:06:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-08 o 20:58, 'TomN' pisze:

    Generalnie mam cie w pląku :]

    Ale chuj, odpiszę bucowi :]

    > Weber to nie minister trollu, i nie pisz, że "grzecznościowo", bo sie tylko
    > wygłupisz bardziej niż zwykle.

    A coś o D-6? Merytorycznie?

    ce-wyniki-raportu-o-bezpieczenstwie-pieszych-prawie-
    kazdy-kierowca-jezdzi/rh9zgkq

    > I gdzie masz ten raport na podanej stronie?

    Credo, dupku:] To jest grupa dyskusyjna a nie biblioteka :) Masz opisane
    gdzie znajdziesz raport ale nie wiem czy zrozumiesz dane.

> [...]
    > w małych miejscowościach,
    > ? gdy pieszy wkracza na przejście 31,3 km/h w dużych miastach i 36,6 km/h

    Srite. Zacytuj dane z tego linka co podałem :>

    Nono a definicja znaku D-6 podaje coś o pieszych OBECNYCH w rejonie/na
    przejściu. Jebnij się w ten pusty łeb :>

    > Oczywiście ty uznajesz/przyznajesz, ze od myślenia jesteś zwolniony w swoim
    > trollowaniu

    Wymagam myślenia od dyskutanta. Z debilami nie piszę :] Debile sami
    piszą, że są debilami. Trzeba jedynie czytać ich intencje najpierw :)

    Nadal jesteś w
    pląku("mętalnym"/męt/https://sjp.pwn.pl/sjp/met;2482
    704.html /se
    wybierz) :] Możesz wypierdalać z VERVĄ :]