  • 1. Data: 2017-08-19 19:18:51
    Temat: Pilne - przedłużacze do zasilacza ATX
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Przenoszę bebechy ze kompa Lenovo w nową obudowę. Tamten zasilacz ma
    krótkie kable, a zasilacze są drogie. CZy jest jakaś możliwosć przedłużenia?

  • 2. Data: 2017-08-19 19:37:01
    Temat: Re: Pilne - przedłużacze do zasilacza ATX
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Aug 2017 19:18:51 +0200, Borneq napisał(a):

    > CZy jest jakaś możliwosć przedłużenia?

    A czemu by nie. Trochę roboty jest, potrzebna lutownica, trochę przewodu
    (ze starego zasilacza) i koszulki termokurczliwe. Robi się wstawkę albo
    dolutowuje dłuższą wiąchę wziętą z starej zasiłki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-08-19 19:45:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/19/2017 7:18 PM, Borneq wrote:
    > Przenoszę bebechy ze kompa Lenovo w nową obudowę. Tamten zasilacz ma
    > krótkie kable, a zasilacze są drogie. CZy jest jakaś możliwosć
    > przedłużenia?

    https://allegro.pl/listing?string=przed%C5%82u%C5%BC
    acz%20ATX

  • 4. Data: 2017-08-20 10:55:51
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > https://allegro.pl/listing?string=przed%C5%82u%C5%BC
    acz%20ATX

    To ja jeszcze dodam molexy i sata. I kolega autor wątku powinien być zadowolony.

    http://allegro.pl/przedluzacz-sata-15-pin-meska-sata
    -15-pin-zenska-i6784649065.html

    https://allegro.pl/listing?string=przed%C5%82u%C5%BC
    acz%20molex&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-ng
    a-ele-1-5-0803