  • 1. Data: 2019-11-03 22:51:17
    Temat: Pilnik?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy to jest pilnik?
    https://youtu.be/kqLoC2U5u-g?t=464

    Myślałem, że ma tam papier ścierny, ale dźwięk jakby pilnikowy.
    Pilnik jak się stępi, to się wyrzuca i kupuje nowy. Ale ten, to pięć
    złotych chyba nie kosztuje.

    A tak w ogóle, to gość mistrz świata w renowacji. Nie ma dla niego
    kompromisów.

    Robert

  • 2. Data: 2019-11-03 23:34:33
    Temat: Re: Pilnik?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Myślałem, że ma tam papier ścierny
    Jednak papier.
    https://www.instagram.com/p/BxkceUZInL0/

    Robert

  • 3. Data: 2019-11-04 12:44:28
    Od: robot <a...@o...pl>

    > A tak w ogóle, to gość mistrz świata w renowacji. Nie ma dla niego kompromisów.

    Tez go oglądam.
    Raz nawet robił własny gwintownik, żeby do czegoś tam pasował.