  • 1. Data: 2014-10-22 22:06:01
    Temat: Pilot do Nikona
    Od: jan kowalski <s...@o...com.pl>

    Witam!
    proszę o pomoc, ponieważ nie mogę sobie poradzić. Niedawno kupiłem na
    Allegro pilota do Nikona D40. Nie potrafię uruchomić migawki. Pilot jest
    dobry, przetestowany. Robię dokładnie tak jak pisze w instrukcji ale nic
    z tego. Sprawdzałem go na aparacie u kolegi, ma identyczny model
    i też nic. czy ktoś może mi napisać krok po kroku co mam zrobić?
    Może robię tzw. czeski błąd? Dzięki.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-10-22 22:54:17
    Temat: Re: Pilot do Nikona
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-22 22:06, jan kowalski wrote:
> [...]
    > z tego. Sprawdzałem go na aparacie u kolegi, ma identyczny model
    > i też nic. czy ktoś może mi napisać krok po kroku co mam zrobić?

    Co to znaczy "dobry, przetestowany"?
    Sprawdziłeś go na dwóch korpusach i nie działa. To raczej jest
    "zły, przetestowany". :D

    1) Upewnij się, że ustawiłeś odpowiedni tryb w menu (shooting mode >
    quick release).
    2) Upewnij się, że kupiłeś pilot Nikona, a nie jakiś zamiennik. :D

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 3. Data: 2014-10-23 02:34:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2014, Piotr Kosewski wrote:

> [...]
    ^^
    [...]
    > 2) Upewnij się, że kupiłeś pilot Nikona, a nie jakiś zamiennik. :D

    1. Nie napisał, że kupił "pilot Nikona" :)

    2. SOA#1 (znaczy zamiennik, tylko to hasło obejmuje SPORY rozrzut
    producentów :>, Phottix czy jakoś tak, i nie z Nikonem :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-10-23 20:02:37
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-23 02:34, Gotfryd Smolik news wrote:
    > 2. SOA#1 (znaczy zamiennik, tylko to hasło obejmuje SPORY rozrzut
    > producentów :>, Phottix czy jakoś tak, i nie z Nikonem :>)

    Problem polega na tym, że Phottix to jest duża firma i zdecydowanie
    nie jest to dolna półka wśród firm foto. :)
    Prawdopodobnie niedługo dołączę do grona szczęśliwych klientów
    (Mitros+ i Odin).

    Podstawowy pilot Phottix kosztuje ~40 zł, czyli połowę tego,
    co trzeba zapłacić za Nikon ML-L3 (śmiesznie drogie są takie
    akcesoria...).
    Przyznaję, że pospieszyłem się ze słowem "zamiennik". Oczywiście
    chodziło mi o takie cuda:
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/pilot-nikon-ml-l3-
    d7000-d7100-d5200-d5100-d3200-i4200164465.html

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 5. Data: 2014-10-25 02:42:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2014, Piotr Kosewski wrote:

    > Przyznaję, że pospieszyłem się ze słowem "zamiennik". Oczywiście
    > chodziło mi o takie cuda:
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/pilot-nikon-ml-l3-
    d7000-d7100-d5200-d5100-d3200-i4200164465.html

    No to czekamy, czy ktoś napisze SOA#1 :D
    W sumie ciekaw jestem, ale "działanie za 10 zł" by mnie nie zdziwiło
    (znaczy "czasem działa")

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2014-10-25 06:45:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Wylacz autofocus przejdz na reczne ostrzenie.
    Reszte to chyba robisz zgodnie z opisem?

  • 7. Data: 2014-10-25 08:12:57
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Wylacz autofocus przejdz na reczne ostrzenie.
    > Reszte to chyba robisz zgodnie z opisem?

    tez o tym pomyslalem, jak aparat nie zlapie ostrosci to nie wykona zdjecia

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl