  • 1. Data: 2011-04-09 07:17:00
    Temat: Pinlock Nolan - opinia
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    miałem reset, więc piszę w osobnym wątku, może komuś się przyda.

    Bazując na zdecydowanie lepszych opiniach pinlocka Nolana od antifoga
    Oxforda zakupiłem pierwszy.

    Już po paru dniach jazdy jestem niesamowicie zadowolony, bo działanie i
    widoczność jest rewelacyjna!! Nawet próby celowego zaparowywania wnętrza
    powodowały zbieranie się pary wszędzie, ale nie na pinlocku!! Teraz
    żałuję, że od razu nie kupiłem z kaskiem, bo miałem taką możliwość. Co
    do zakładania, to trzeba to robić ostrożnie i dokładnie, bo ja przez
    nieuwagę i złe przyłożenie 1 miejsce zagiąłem, ale mam nadzieję, że
    będzie szczelne. Są wersje kolorowe, ale ponieważ używam blendy wziąłem
    przeźroczysty.

    Polecam!
    Dla przypomnienia pacjent, to Nolan N43 Air Classic.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-04-09 19:15:28
    Temat: Re: Pinlock Nolan - opinia
    Od: "wire" <d...@s...me>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeźroczysty.
    >
    > Polecam!
    > Dla przypomnienia pacjent, to Nolan N43 Air Classic.

    To jeszcze napisz jaki kupiłeś ten pinlock z uszczelką silikonową dookoła
    czy bez?
    W.

  • 3. Data: 2011-04-09 19:24:13
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-09 21:15, wire pisze:

    > To jeszcze napisz jaki kupi?e? ten pinlock z uszczelk? silikonow? dooko?a
    > czy bez?

    Ten bez uszczelki działa równie dobrze jednak błyskawicznie rysuje
    szybkę. Praktycznie po jednym sezonie miałem obwódkę z rys na wizjerze.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-04-09 20:55:33
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-09 21:15, wire pisze:

    > To jeszcze napisz jaki kupiłeś ten pinlock z uszczelką silikonową dookoła
    > czy bez?

    Oryginał Nolan z uszczelką, bo sam w końcu ponoć potrafi przepuszczać i
    dod. rysować szybkę.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2011-04-09 21:33:50
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-09 21:24, Skimir pisze:

    > Ten bez uszczelki działa równie dobrze jednak błyskawicznie rysuje
    > szybkę. Praktycznie po jednym sezonie miałem obwódkę z rys na wizjerze.

    Potwierdzam miałem dokładnie taki sam problem. pinklock działał OK ale
    porysował szybkę i teraz po 3 sezonie albo do wymiany szybka albo
    meczenie się. Nowy pinklock z uszczelka nie przylega dokładnie do tej
    porysowanej powierzchni (rysy sa po obwodzie) i w rezultacie pinlock
    paruje. Kupiłem orginalny nolana z uszczelka. Kask N84.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2011-04-10 08:16:04
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-09 23:33, The_EaGle pisze:

    > porysowanej powierzchni (rysy sa po obwodzie) i w rezultacie pinlock
    > paruje. Kupiłem orginalny nolana z uszczelka. Kask N84.

    Tak się zastanawiam nad tą oryginalnością.
    Ja miałem kas N103 kupiony w sklepie i pinlock był bez uszczelki. Może
    Nolan wcześniej montował właśnie takie bez uszczelki?
    W każdym razie to już nie mój problem - kask sprzedałem bo jakoś mi nie
    leżał - zbyt blisko była szczęka od brody.

    --
    M.

  • 7. Data: 2011-04-10 08:45:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Tak się zastanawiam nad tą oryginalnością.
    > Ja miałem kas N103 kupiony w sklepie i pinlock był bez uszczelki. Może
    > Nolan wcześniej montował właśnie takie bez uszczelki?

    Chyba tak bo miałem identycznie w 103...
    pinlock z uszczelka kupiłem dopiero w Motoakcesoriach i nową szybke a i tak
    pasowało.

    > W każdym razie to już nie mój problem - kask sprzedałem bo jakoś mi nie
    > leżał - zbyt blisko była szczęka od brody.

    Tez sie pozbylem...

    N90 znacznie lepiej leżał ale już nie mam dylematu, mam multiteca:)

    --
    Glub SW-T400

  • 8. Data: 2011-04-10 10:17:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości grup

    N90 znacznie lepiej leżał ale już nie mam dylematu, mam multiteca:)

    =========

    I co? Lepszy?
    Podobno pinlock ogranicza pole widzenia.
    Blendy nie ma.

    Jak porównanie jakości wykonania i hałasu?

  • 9. Data: 2011-04-10 17:26:00
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > I co? Lepszy?

    Od 103? Zdecydowanie, lepiej leży na głowie, wygodniejszy, lepiej
    wentylowany, nie cieknie.

    > Podobno pinlock ogranicza pole widzenia.

    Nie zauważyłem.

    > Blendy nie ma.

    Fakt. Kupiłem cuś Aka mini blenda na stałe: sunax.de

    > Jak porównanie jakości wykonania i hałasu?

    Mój egzemplaz 103, nowy był fatalnie wykonany w porównaniu z innymi
    egzemplazami n103.
    Wiec cieżko wyrokować.
    --
    Glub SW-T400

  • 10. Data: 2011-04-10 17:38:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 17:26:00 +0000 (UTC), Glub napisał(a):

    > Nie zauważyłem.

    A jak tam pinlock? Działa zawsze, czy w mocno niekorzystnych warunkach
    jednak coś tam przepuszcza?
    Pytam z ciekawości bo mam XR1000 (to chyba ta sama szybka co u Ciebie) i
    nie mogę przewalczyć parującego np. w zimne/mocno mokre poranki pinlocka
    podczas stania na światłach (podczas jazdy wentylacja robi swoje i
    sytuacja się poprawia).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.