  • 1. Data: 2017-06-15 20:40:30
    Temat: Plastik 70 a trawienie.
    Od: Pcimol <...@...com>

    Nie mam czym osłonić drugiej strony PCB, z wyjątkiem Plaskik 70.
    Próbował ktoś w ten sposób zabezpieczać? Wytrzyma?

  • 2. Data: 2017-06-15 21:04:52
    Temat: Re: Plastik 70 a trawienie.
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2017-06-15 20:40, Pcimol wrote:
    > Nie mam czym osłonić drugiej strony PCB, z wyjątkiem Plaskik 70.
    > Próbował ktoś w ten sposób zabezpieczać? Wytrzyma?

    Nieważne - dostałem lakier do paznokci od mojej pani. :-)

  • 3. Data: 2017-06-15 22:27:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/15/2017 9:04 PM, Pcimol wrote:
    > Nieważne - dostałem lakier do paznokci od mojej pani. :-)

    Taka zabawna obserwacja przy okazji: najtrwalsze okazały się czerwone.
    Inne kolory odpadały na potęge. Nie ma znaczenia jaka firma, byle
    czerwony ;)

  • 4. Data: 2017-06-15 22:31:34
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    gówno prawda
    ja jak kiedyś w przeciwieństwie do liderów europy nie miałem w ogóle
    kasy to używałem do rysowania ścieżek farby olejnej, działa super i do
    tego później można ją zmyć zmywaczem (tym twojej żony), a nie najgłupszy
    nagrodzony grantami pomysł z elektrody - ścieranie papierem ściernym...

  • 5. Data: 2017-06-24 22:13:15
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2017-06-15 22:27, Sebastian Biały wrote:

    > Taka zabawna obserwacja przy okazji: najtrwalsze okazały się czerwone.
    > Inne kolory odpadały na potęge. Nie ma znaczenia jaka firma, byle
    > czerwony ;)

    Tym razem bezbarwny wytrzymał. Tylko dobrze, że musialem pokryć całą
    stronę, bo słabo widoczny.