  • 1. Data: 2018-10-05 11:24:19
    Temat: Play. Koniec doładowań przez FB z premią.
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Chciałem jak zwykle doładować kartę za 5 zł, co by zyskać przedłużenie
    środków na koncie bonusowym, a tu zonk! Strefa Doładowań przenosi się do
    Play24.

    Jak zlikwidują 10za5, to trza się będzie wynosić.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2018-10-28 21:44:52
    Temat: Re: Play. Koniec doładowań przez FB z premią.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 5 Oct 2018 11:24:19 +0200, Grzexs <g...@u...pl> wrote:

    >Chciałem jak zwykle doładować kartę za 5 zł, co by zyskać przedłużenie
    >środków na koncie bonusowym, a tu zonk! Strefa Doładowań przenosi się do
    >Play24.
    "Doładuj konto przez aplikację Play24 i zyskaj 15% więcej"

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2018-10-28 22:15:59
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 21:44, WAM pisze:

    > "Doładuj konto przez aplikację Play24 i zyskaj 15% więcej"
    >
    > WAM

    Doładuj tam i sprawdź za 5zł:))