  • 1. Data: 2013-01-26 13:16:32
    Temat: Play abonament - usługi
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Witam

    Mam zamiar przejść z abo z T-Mobile do Play
    Prosty powód - wydaje się, że żadna firma nie stawia na obecnego klienta
    tylko na nowego/przejętego więc opłaca się robić taki TIK-TAK pomiędzy
    firmami po każym okresie umowy, bo są lepsze warunki.

    Ok, meritum - potrzebuję tylko funkcjonalność telefonu.
    Czy da się wyłączyć:
    - roaming międzynarodowy (blisko granicy jestem),
    - SMS premium i inne tym podobne, aby przypadkowo nie dało się coś wysłać,
    przychodzące SMS reklamowe, powiadamianie SMS o nieodebranym, już jestem
    itp., w ogóle SMS mógłby nie istnieć bo i tak osoba nigdy nic nie napisze
    czy odbierze.
    - wszelki transfer danych (choć i tak telefon prawie typu DECT sam z siebie
    nic nie zainicjuje... chyba)

    Pytam, bo wiadomo jak to czasami jest w salonie, ależ oczywiście, wszystko
    można ;)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2013-01-26 13:34:30
    Temat: Re: Play abonament - usługi
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 26 Jan 2013 13:16:32 +0100, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >czy odbierze.
    >- wszelki transfer danych (choć i tak telefon prawie typu DECT sam z siebie

    Roaming międzynarodowy napewno tak, smsy premium także, co do reszty
    to nie próbowałem ale myślę że się da. Wystraczy kontakt z bok. Nie
    wiem czy w salonie są to w stanie zrobić ale raczej wątpie.